Ga naar inhoud

Laptop is soms traag ..


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op basis van deze gegevens toch enkele bedenkingen:

1. de temperaturen in de laptop lopen toch iets te hoog op.

2. er staat nu een Win 7 Ultimate op. Is dit een legale versie ?

3. heb je na de installatie van deze (legale-illegale ?) Win 7 Ultimate ook de nodige drivers geïnstalleerd via de site van HP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op basis van deze gegevens toch enkele bedenkingen:

1. de temperaturen in de laptop lopen toch iets te hoog op.

2. er staat nu een Win 7 Ultimate op. Is dit een legale versie ?

3. heb je na de installatie van deze (legale-illegale ?) Win 7 Ultimate ook de nodige drivers geïnstalleerd via de site van HP?

Om op je vragen te antwoorden; de temperaturen van de laptop zijn idd hoog want hij wordt ook hoeel erg warm, zou ik dit probleem kunnen oplossen met zo een koelding te kopen om mijn laptop op te zetten ? En ik heb deze windows er zelf niet op gezet dus ik heb echt geen idee of het legaal is of niet, dus ik weet ook niet of die drivers geinstalleerd zijn.. Hoe kan ik dit zien ?

Maar wat het rare is dat hij de ene keer wel heel goed werkt en dan even later werkt hij weer traag :s hoe kan dat ?

aangepast door kimmytje123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de laptop naar iemand gebracht die er iets van kent, maar blijkbaar is het probleem met de "koeling" nog niet opgelost.

Waren er hardwareproblemen omtrent die koeling, of.......?

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.


Dan de vraag of ook de drivers voor de hardware zijn geïnstalleerd, kan je die persoon eens vragen of dat gebeurd is?

Geef ook eens het model en modelnummer van je HP laptop door als je wil, dan kunnen we zoeken naar de juiste drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de laptop naar iemand gebracht die er iets van kent, maar blijkbaar is het probleem met de "koeling" nog niet opgelost.

Waren er hardwareproblemen omtrent die koeling, of.......?

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.


Dan de vraag of ook de drivers voor de hardware zijn geïnstalleerd, kan je die persoon eens vragen of dat gebeurd is?

Geef ook eens het model en modelnummer van je HP laptop door als je wil, dan kunnen we zoeken naar de juiste drivers.

:

Ik heb nu een koelding gekocht voor mijn laptop met 2 extra ventilators.. dit is de nieuwe speccy: Ik heb zo een koelding gekocht voor mijn laptop met ventilators op. Dit zijn de nieuwe temperaturen :

http://speccy.piriform.com/results/VD8Gin3q53O8EmVh8WcB6JW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Temperaturen zijn al iets beter.

Dan blijven nog onderstaande vragen open:

dan de vraag of ook de drivers voor de hardware zijn geïnstalleerd, kan je die persoon eens vragen of dat gebeurd is?

Geef ook eens het model en modelnummer van je HP laptop door als je wil, dan kunnen we zoeken naar de juiste drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de temperaturen goed nu of nog altijd niet ? En ik ken die man niet persoonlijk , het was iemand die mijn zus kende.. Ik heb een HP G62 kan dat?
Je hebt de laptop naar iemand gebracht die er iets van kent, maar blijkbaar is het probleem met de "koeling" nog niet opgelost.

Waren er hardwareproblemen omtrent die koeling, of.......?

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Dat kan dus beter, hoe je dat best doet: zie hierboven.

Je kan het ook laten uitvoeren bij een PC- hersteller.

Wat het model/modelnummer betreft, het modelnummer ontbreekt nog, zie onderstaande lijst met mogelijke modellen.

post-23245-1417705630,7734_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan dus beter, hoe je dat best doet: zie hierboven.

Je kan het ook laten uitvoeren bij een PC- hersteller.

Wat het model/modelnummer betreft, het modelnummer ontbreekt nog, zie onderstaande lijst met mogelijke modellen.

[ATTACH=CONFIG]29583[/ATTACH]

Ik heb binnenin gekeken en eigenlijk zit er niet veel of weinig stof in.. Maar met die koeler is het wel al veel beter, hij doet zelfs bijna terug normaal.. Alleen opent het internet soms traag een nieuwe pagina.. HP G62-a53EE Notebook PC deze is het kan dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.