Ga naar inhoud

waarschijnlijk malware en virus probleem


Aanbevolen berichten

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  C:\Documents and Settings\Barbie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\cletvnax.default-1389186826562\extensions\twoo@twoo.com.xpi;f
 C:\Documents and Settings\Barbie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\cyn6v1jy.default-1361706640046\extensions\jid1-yZwVFzbsyfMrqQ@jetpack;f

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 20-Januari-2014

Tool run by Barbie on wo 22-01-2014 at 16:50:44,78.

Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 Service Pack 3 x86

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Documents and Settings\Barbie\Mijn documenten\Downloads\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2013-12-19-195331.log 38683 bytes

C:\zoek-results2014-01-15-130053.log 98305 bytes

C:\zoek-results2014-01-15-201622.log 82806 bytes

C:\zoek-results2014-01-15-212726.log 7205 bytes

==== Deleting Files \ Folders ======================

"C:\Documents and Settings\Barbie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\cletvnax.default-1389186826562\extensions\twoo@twoo.com.xpi" not found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=73 folders=29 1186864 bytes)

==== EOF on wo 22-01-2014 at 16:53:24,07 ======================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.


  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  C:\Documents and Settings\Barbie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\cyn6v1jy.default-1361706640046\extensions\jid1-yZwVFzbsyfMrqQ@jetpack;fs

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 22-Januari-2014

Tool run by Barbie on do 23-01-2014 at 21:12:11,43.

Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 Service Pack 3 x86

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Documents and Settings\Barbie\Mijn documenten\Downloads\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2013-12-19-195331.log 38683 bytes

C:\zoek-results2014-01-15-130053.log 98305 bytes

C:\zoek-results2014-01-15-201622.log 82806 bytes

C:\zoek-results2014-01-15-212726.log 7205 bytes

C:\zoek-results2014-01-22-155324.log 950 bytes

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Documents and Settings\Barbie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\cyn6v1jy.default-1361706640046\extensions\jid1-yZwVFzbsyfMrqQ@jetpack deleted

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=77 folders=31 1187498 bytes)

==== EOF on do 23-01-2014 at 21:17:45,85 ======================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedeavond,

Allereerst alvast bedankt voor de vele hulp die je me gegeven hebt bij het oplossen van diverse problemen.

Ik heb nog een andere vraag. Als ik fire fox opstart en ik kijk in windows taakbeheer geeft hij een geheugen verbruik aan van 212.500 kb aan. Dit is erg veel, hoe zou dat kunnen komen en hoe verminder je het geheugen verbruik hiervoor ? Ook staat svchost.exe 7 keer in windows taakbeheer.

Mvg,

D. Bank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geheugenverbruik van Firefox is absoluut normaal. Met enkele openstaande tabbladen ga je zeker een eind hoger, maar dat is geen probleem. Ook de aanwezigheid van verschillende versies van svchost.exe is logisch. Al deze verschillende meldingen van svchost.exe bevatten een pakket van verschillende uitvoerbare taken. Geen enkele is identiek en elk heeft zijn eigen functie. Ook dat is volstrekt normaal.

Op grond van een algemeen overzicht van dit topic, vraag ik me nu af of er nog ergens virus- of andere ongewenste meldingen komen opduiken ? Dat zou me sterk verbazen, maar je weet uiteraard nooit. Daar kan jij alleen een afdoend antwoord op geven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geheugenverbruik van Firefox is absoluut normaal. Met enkele openstaande tabbladen ga je zeker een eind hoger, maar dat is geen probleem. Ook de aanwezigheid van verschillende versies van svchost.exe is logisch. Al deze verschillende meldingen van svchost.exe bevatten een pakket van verschillende uitvoerbare taken. Geen enkele is identiek en elk heeft zijn eigen functie. Ook dat is volstrekt normaal.

Op grond van een algemeen overzicht van dit topic, vraag ik me nu af of er nog ergens virus- of andere ongewenste meldingen komen opduiken ? Dat zou me sterk verbazen, maar je weet uiteraard nooit. Daar kan jij alleen een afdoend antwoord op geven ?

Ik denk dat er geen malware meer is op mijn computer, wat nog wel een groot probleem is is dat programma's heel traag opstarten ook het internet.

Een ander probleem dat ik al een hele tijd heb is dat mijn printer niets meer uitprint, ik krijg dan een foutcode. Ik denk dat ik voor de printer een nieuw topic moet openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.