Ga naar inhoud

2de hands tablet kopen of niet


beun_co

Aanbevolen berichten

@ beun_co,

Het is lastig om advies te geven in dit geval. Aangekocht 6/6-2013 dan zal het een model zijn van (ik gok) laatste kwartaal 2012.

De ontwikkeling van een tablet gaat snel, nog even sparen kunt u wellicht model II aanschaffen.

Maar als u met dit model I weet wat u ermee kunt en niet kunt en verder geen eisen meer stelt is het wellicht de moeite waard. Het is ook belangrijk dat u weet dat het tablet nog goed is en wellicht nog met garantie (< 1 jaar).

Zelf zou ik zulk gadget altijd nieuw aanschaffen, maar . . . tsja . . . wie ben ik.

Ten tweede: Haastige spoed is zelden goed. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beunco,

Ik zal sowieso geen 2e handstablet kopen. Want het is een goedkope tablet. Want ik heb ook een tablet gehad die goedkoop was. Ik heb hem nieuw gekocht en hij was zo kapot. Ik zou gewoon een nieuwe halen in de winkel. Bij de kruidvat heb je een goede tablet voor 100 euro.

Hier is de link:

http://online.kruidvat.nl/product/85189/M7387TabletCherryMobility2.html?token=-1&_ga=1.241134401.358293103.138771964

Hij kost nu zelfs 70,52 EUR

Hoop je een goed advies te hebben gegeven.

Vriendelijke groet,

Yordi

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.