Ga naar inhoud

online gaan


Liberate

Aanbevolen berichten

Beste ,

Ik heb onlangs ne laptop gekocht en er stond windows 8 op. Heb deze geformateerd en er windows 7 opgezet. Allemaal geen probleem maar ik geraak niet meer online. Zelfs niet met ne netwerk kabel. Op mijn modem brand er zelfs geen groen lampje van connectie. Ik heb 4 netwerk poorten. 1=pc , 1=digicorder , 1=andere digicorder en de laatste zogezegd dan aan mijn nieuwe laptop maar tevergeefs.... dat laatste lukt niet. Zelfs als ik alle andere netwerk kabels uittrrek maakt ie geen verbinding. Ook modem op en af gezet , splinternieuwe netwerk kabel gebruikt , niks helpt.

Iemand een idee hoe ik toch online kan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit momenteel op mijn tweede laptop aan't zoeken naar een oplossing.... tevergeefs tot nu toe

Naar wat ben je op zoek?

Zoals reeds eerder gevraagd heb je na de installatie van Windows ook de drivers voor hardware geïnstalleerd, en te beginnen met de chipsetdrivers?

Geef het merk en modelnummer door van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar wat ben je op zoek?

Zoals reeds eerder gevraagd heb je na de installatie van Windows ook de drivers voor hardware geïnstalleerd, en te beginnen met de chipsetdrivers?

Op bovenstaande kwam nog altijd geen antwoord.

Ga naar deze link en geef het juiste model en modelnummer in.

Kies ook de juiste bitversie, de downloads verschijnen en ook dus die voor draadloos netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand nog een idee hoe ik online kan gaan draadloos?

Packard Bell TE69KB-076f-2.04

Op bovenstaande kwam nog altijd geen antwoord.

Ga naar deze link en geef het juiste model en modelnummer in.

Kies ook de juiste bitversie, de downloads verschijnen en ook dus die voor draadloos netwerk.

Ik dacht toch dat ik een reactie geplaatst had? :hmmmm:

Drivers voor W7 staan er niet maar probeer die voor W8 eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.