Ga naar inhoud

Internet Explorer 9


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Geachte,

Ik diende mijn vorige discussie te sluiten daar er geen oplossing was (geen probleem) maar IE 11 moest worden verwijderd doordat er een probleem was met het hernieuwen van mijn anti virusprogramma van Norton.

Ik zou terug keren naar IE 9 maar de 10 zit er tussen met een KB ( kb 2670838 ) wat een update is (IE 10 is geen programma maar een update na de IE 9 )

Deze zou moeten verwijderd worden, en dat lukt niet evenals de IE 10 via de geinstalleerde updates in configuratiescherm, want de configuratie van de updates die ' s avonds geinstalleerd worden

en geconfigureert worden 's anderendaags gaan maar tot 98 % en telkens worden de updates verwijderd en start de pc 2 maal op zonder.

De oorzaak zou dat KB zijn en belemmerd dus ook de installatie van het anti virusprogramma.

Ik heb nu , als veiligheid toch iets geinstalleerd, Microsoft Security Essensials, om toch iets te hebben.

Kan het probleem worden aangepakt ?

indien nodig kan ik screenshots toevoegen van verkregen reakties bij programma's

Groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

post-7222-1417705645,7866_thumb.jpgDag,

ik heb nu voor de zoveelste (?) een blauw scherm gekregen en moet dan de pc afsluiten door op de aan/uit knop te klikken en hem weer opstarten.

Ik denk dat ik maar eens de pc naar de winkel moet brengen voor een nazicht in praktijk want ik durf er nagenoeg niets meer aan te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waarschijnlijk de beste oplossing.

De foutmelding van het BSOD komt meestal van een fout aan de harde schijf of het geheugen.

In de winkel kunnen ze dat nakijken en dadelijk de defecte onderdelen vervangen.

Laat maar weten wat ze gevonden hebben in de winkel en hoe ze het hebben opgelost.

Hallo,

Mijn laptop is eindelijk terug, na 14 dagen observatie en zoeken naar de oplossing.

Zoals eerder aangehaald was een update van Windows het probleem, welke slecht afsloot, waarbij na +- 20 min. inactief het beeldscherm, in plaats van uitvallen voor beveiliging, op blauw scherm sprong.

Ik kon dan de pc uitschakelen en hem weer normaal opstarten. Na alweer +- 20 min geen gebruik hetzelfde probleem.

Als tweede probleem was dat KB 2760838 ( of 2670838 )die parten speelde en de update van IE 9 naar 10 saboteerde.De verdere update naar IE 11 nam dat probleem mee en zo bleef ik maar sukkelen. De IE welke nu is geinstalleerd is de 9.

In de winkel hebben ze uiteindelijk de pc terug gezet naar fabrieksinstelling. Uiteraard heb ik nu veel werk om en oplettendheid nodig om alles weer in orde te krijgen.

Dus, bij deze wenstte u nog een klein verslag over het verloop. De discussie mag hierbij dan ook afgesloten worden en andermaal dien ik jullie te bedanken voor de bijstand en geduldig werk.

Met vriendelijke groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren dus de windows updates die de boel verziekten. :sad

Het zou niet mogen maar dit gebeurt dus regelmatig waardoor de gebruikers genoodzaakt zijn om hun systeem opnieuw te installeren.

In elk geval bedankt voor hete terugkoppelen.

Bij deze kunnen we de discussie als opgelost markeren.

Nog veel computerplezier en als je weer problemen krijgt; je weet ons wonen nietwaar :-):ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.