Ga naar inhoud

Gratis verzending en korting Azerty


Aanbevolen berichten

Als lid van dit forum heb je bij Azerty recht op gratis verzending en 10 euro korting bij de aankoop en samenstelling van een volledige pc lees ik.

Geld dit ook voor Belgische klanten?Ik dacht altijd dat dit een Belgisch forum was maar heb nu pas gemerkt dat er een .nl en .be url is en ik gebruik altijd de .be

Heb deze vraag ook aan Azerty zelf gesteld maar krijg hierover geen antwoord,terwijl alle andere vragen toch snel beantwoord worden.

Loont het voor een prijsverschil van 50 euro voor identiek dezelfde configuratie wel een pc te laten bouwen in Nederland? Bij Alternate heb ik dezelfde configuratie 50 euro duurder exclusief de prijs van het bouwen en testen van de pc

Ik denk aan de gevolgen als er onverhoopt iets mocht mis gaan en de pc naar Nederland moet verstuurd worden, dan ben ik mijn voordeel al direct kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze actie geldt ook voor Belgische klanten.

Een prijsverschil van 50 euro is toch zeker mooi meegenomen, de verzendkosten naar Nederland in geval van garantie zijn niet hoger dan 20 euro geloof ik (voor een zwaar pakket zoals een PC). Daarbij heeft Azerty best wel een goede service, het zou me niet verbazen mochten ze je de verzendkosten vergoeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het misschien toch de moeite om de aankoop bij azerty te overwegen,de kosten voor het verzenden van een pakket naar Nederland bedragen in het slechtste geval 39,69 euro.Niet dat het nodig zal zijn maar je houd er beter rekening mee mocht het zover komen.

het is de deskundigheid van hun die de doorslag zal geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.