Ga naar inhoud

[OPGELOST] Keuze IT provider


Mr Red

Aanbevolen berichten

Hier gewoon een vaste lijn van Belgacom, abo bij EDPNET en draadloos systeem opgezet.

Voordeel van adsl van edpnet, upload en download limiet is gelijk. Limiet kan desgewenst opgetrokken worden naar 100Gb, met nachtsurfen kan je 200Gb bereiken. Qua snelheid moet je wel onderdoen voor telenet maar hangt af van je behoeften.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En dan hoor je er niks meer van...:-)

Ik heb dan ook nog geen aansluiting aangevraagd. ik trek er pas volgende maand in. Zou dus wat dom zijn om nu al te betalen voor niets :-)

Men beslissing is nog steeds op telenet gevallen, het " groovyshake " , internet + HD digicorder voor 50€/maand

Geen paniek, ik was jullie niet vergeten, van zodra alles in orde is laat ik deze thread sluiten. Voorlopig zou ik het nog even op laten voor moest ik nog bijkomende vragen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik ben wat later dan geplant klaar geraakt met de verhuis maar dan nu toch eindelijk begonnen met de internet aansluiting te regelen.

Ik was eerst van plan om het groovyshake pakket te nemen, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om zo een HD digicorder te kopen ipv er elke maand een 10euro huur aan te betalen.

Een poos geleden koste dit rond de 350euro zag ik, is dit nu nog zo of is die prijs ondertussen veranderd ? op de site van telenet vind ik daar niets over terug... heb mail gestuurd maar dat zal wrs wel enkele dagen/wekend uren voor ik antwoord krijg.

Als de prijs meevalt, koop ik de HD digicorder en neem ik expressnet.

Iemand die toevallig de exacte prijs ervan weet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.