Ga naar inhoud

taha

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dit probleem is vrij recent, eerste probleem toen ik een geheugenstick van iemand anders aansloot,dan wisselvallige gevolgen (muis even uittrekken en terug aansluiten gaf aanvankleijk goed resultaat), nu bevriest de muis onmiddellijk als ik iets aansluit; gek genoeg gaat alles normaal als ik mijn foto-apparaat via usb aansluit- dat loopt probleemloos!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, USB heeft 2 snelheden. De trage voor muis, toetsenbord, scanner, scherm, enz. De snelle voor Fotoapparaat, boksen, externe hardeschijf, enz. Dat verklaard waarom het foto-apparaat geen storing heeft. Maar, ik zou toch even de drivers herinstalleren. Ga naar Start - Configuratiescherm - Systeembeheer - Computerbeheer - Apparaatbeheer. Daar zoek je Universial Serial Bus-controllers of USB of iets die er op lijkt. Klik op het +-teken En zeg even wat hier allemaal instaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees:

hp..dot4usb

ondersteuning usb afdrukken

samengesteld usb-apparaat

sis 7001 pci naar open hostcontroller

sis 7001 pci naar open hostcontroller.

sis pci naar usb enhanced host-controller

usb apparaat voor massa opslag

usb hoofdhub

usb hoofdhub

zegt dit iets???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.