Ga naar inhoud

taha

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hij vindt geen betere stuurprog. zegt hij- ook niet als ik de xp-cdrom inleg...apparaatbeheer meldt ook telkens " dit.app. werkt correct"- ik neem aan dat er effectief niets geïnstalleerd werd..

de muis is een addison optical mouse, aangesloten op een usbpoort

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen heb ik de usb-stuurprogramma's opnieuw geïnstalleerd, ook de optische muis is opnieuw geïnstalleerd- allemaal zonder resultaat: zodra een geheugenstick of mp3speler aangesloten wordt bevriest de cursor... in apparaatbeheer meldt hij dan foutcode 43....(alvast dank voor je suggesties)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik even gevonden op de website van Microsoft:

Code 43

Windows heeft dit apparaat gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)

Aanbevolen oplossing

Een van de stuurprogramma's van het apparaat heeft het besturingssysteem gemeld dat het apparaat op de een of andere manier niet werkt. Raadpleeg de documentatie bij de hardware voor meer informatie over het vaststellen van het probleem.

Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen windows opnieuw geïnstalleerd- muisprobleem blijft;

dan een overloopstukje gekocht om mijn optische muis van een usb naar een PS2-poort om te schakelen, dat lukt niet: muis beweegt niet, ook geen lichtje onder aan de muis- wat kan ik nog doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen windows opnieuw geïnstalleerd- muisprobleem blijft;

dan een overloopstukje gekocht om mijn optische muis van een usb naar een PS2-poort om te schakelen, dat lukt niet: muis beweegt niet, ook geen lichtje onder aan de muis- wat kan ik nog doen???

intussen, met andere muis geprobeerd en ja die functioneert normaal, ook als ik geheugenstick aansluit maar nu herkent hij mijn mp3 speler (eclipse-packard bell ) niet meer,heb dan het stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat!!!

wat nu???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste taha,

ik heb dit onlangs ook bij iemand gehad en dit lijkt me een probleem met onvoldoende stroom op de usb-poorten, een normale usb poort kan 500mA aan, en in sommige gevallen heb je onvoldoende. Het is een beetje een vreemd fenomeen en ik kan het niet exact verklaren. Het kan ook zijn dat het komt door de ouderdom van je pc,... wie zal het zeggen

wat kan je proberen

- je monteert een extra usb kaart,

- je koopt een usb hub met electriciteit

of we wachten nog even op een volgende suggestie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel,

dat zou best kunnen: de muis werkt nu probleemloos maar nu wordt mijn externe harde schijf niet meer herkend!!!

ik ga maandag eens horen achter zo'n hub

dank voor de suggestie

Beste taha,

ik heb dit onlangs ook bij iemand gehad en dit lijkt me een probleem met onvoldoende stroom op de usb-poorten, een normale usb poort kan 500mA aan, en in sommige gevallen heb je onvoldoende. Het is een beetje een vreemd fenomeen en ik kan het niet exact verklaren. Het kan ook zijn dat het komt door de ouderdom van je pc,... wie zal het zeggen

wat kan je proberen

- je monteert een extra usb kaart,

- je koopt een usb hub met electriciteit

of we wachten nog even op een volgende suggestie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.