Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kan map niet openen


karla.otten

Aanbevolen berichten

Nadat mijn kleinkinderen op de pc hadden gespeeld!! Heb ik een Systeem Recovery voor Windows XP servicepack 3, moeten uitvoeren.

Nadat ik dit gedaan heb (met succes) kan een eigen map (zelf aangemaakt) niet meer openen of verwijderen.

Bij het openen de vermelding: niet toegangelijk toegang geweigerd.

Bij het verwijderen de vermelding: Controleer of schijf vol is tegen schrijven is beveiligd of het bestand is momenteel in gebruik.

Ik heb niks beveiligd en en de schijf is in orde??????

Ook kan ik het programma van HP Image Zone niet meer openen, via de snelkoppeling. Heb gezocht bij HP, daar kan ik hem openen, met alle bestanden erin. Kan deze alleen niet overbrengen naar het bureaublad met snelkoppeling?

Misschien wat veel gevraagd, kan me iemand helpen a.u.b.

Groetjes, Karla

P.S. Ik zal in de toekomst wat zorvuldiger zijn als de kleinkinderen op de computer spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi dat dat is opgelost :)

en hoe zit het met deze?

Ook kan ik het programma van HP Image Zone niet meer openen, via de snelkoppeling. Heb gezocht bij HP, daar kan ik hem openen, met alle bestanden erin. Kan deze alleen niet overbrengen naar het bureaublad met snelkoppeling?

is dit al opgelost of moeten we daar ook nog even naar kijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Yannick,

Ik heb inmiddels dit programma verwijderd, heb een ander fotobewerkingsprogramma gedowload (Picasa 2) Maar als ik heel eerlijk moet zijn werk ik toch liever met Image Zone van HP. Er is geen haast bij, maar als je toch de moeite wil nemen, erg graag.

Ik wacht rustig af.

Groetjes,

Karla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.