Ga naar inhoud

IE11 problemen


damo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ondervind de laatste weken volgende problemen met IE11 :

- startpagina staat ingesteld op google maar als ik een nieuw venster of tabblad open is het een blanco pagina (adres "about:blank")

- met de terug toets naar een vorige website terug gaan lukt niet (wel als het een andere pagina binnen dezelfde website is)

- traag !

Graag jullie hulp

alvast bedankt

Damo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

'k Was te snel, na update Java, verwijdering AVG toolbar en herinstallatie antivirus (Avast '14) is het probleem met de nieuwe tabbladen opgelost en ik merk dat de PC nu ook minder traag is maar ik kan nog steeds niet met de terug toets (pijltje links bovenaan) naar de vorige webpagina.

Als ik wat langer op die pijl druk staan er ipv de url van de vorige webpagina rare zaken zoals "deze pagina kan niet worden weergegeven"; www.facebook.com/plugins/...; http://googleleads.g.doubleclick.net/page...

alvast bedankt voor de hulp

mvg

Damo

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat geloof ik best maar kan ik met één of andere instelling of programma er niet voor zorgen dat ik met die terug pijl gewoon op de vorige "echte" webpagina kom en niet op onbestaande webpagina's of andere sites die ik niet heb bezocht ? 'k Heb de indruk dat na installatie van Avast virusscan er heel wat problemen zijn bijgekomen, mogelijks te strenge beveiligingsinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.