Ga naar inhoud

Internet valt continue uit


Sandra004

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ping localhost -n 5000 -l 5000 en druk enter.

Er worden nu 5000 controlepakketjes verzonden naar de netwerkadapter.

Op het einde krijg je een overzicht van de resultaten.

Geef het aantal onvangen en verloren pakketten op in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb geen windows 8 maar dan proberen we het op een andere manier.

Druk tegelijk op de windows-toets (die met het windows symbool) en de letter r.

Typ dan cmd in het tekstvakje en druk enter.

Normaal opent nu het opdrachtprompt en kan je verder met de instructies.

In het opdrachtprompt typ je ping localhost -n 5000 -l 5000 en druk enter.

Er worden nu 5000 controlepakketjes verzonden naar de netwerkadapter.

Op het einde krijg je een overzicht van de resultaten.

Geef het aantal onvangen en verloren pakketten op in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wifi adapter lijkt wel correct te werken.

Hebben andere pc's of toestellen ook problemen met internet uitval via wifi?

Ga naar het netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op draadloze netwerken beheren.

Maak daarvan een afbeelding en voeg deze als bijlage toe aan een volgend bericht.

Geef in dat bericht ook aan welk jouw netwerk is.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens op deze manier.

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

Als je met een muis werkt, wijs je de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegde muisaanwijzer naar beneden en klik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

Tik of klik achtereenvolgens op Netwerk, op Verbindingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hetzelfde probleem hebt op meerdere toestellen, zit de fout meestal niet bij de toestellen maar bij de gemeenschappelijke factor.

In dit geval is dat de wifi van de router (BBox).

Ik zou toch nogmaals proberen bij belgacom en vragen of ze toch een technieker kunnen sturen.

Je loopt dan wel het risico dat je de tussenkomst moet betalen als er uiteindelijk toch niets mis is maar in dit geval heb ik sterke vermoedens dat het toch aan de BBox ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.