Ga naar inhoud

Adresboek outlook


liferecycle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat had ik inderdaad ook al geprobeerd, maar zonder resultaat. Stel dat ik de categorie 'vrienden' open, dan kan ik al die individuele adressen naar contactpersonen slepen en dan zitten die daar ook in. Als ik dan naar adresboek ga dan staan al die individuele adressen in het adresboek , maar niet geklasseerd onder hun categorie. Ik zou bij manier van spreken àl mijn adressen gewoon onder contactpersonen kunnen steken, maar dan is het ongeklasseerd niet te doen om iets terug te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry vorig bericht was verdwenen.

Daar heb ik de adressen naartoe gesleept en !!! gelukt. Die nieuwe categorieën staan nu ook in adresboek zoals vroeger. Het liep echter mis als ik de oude categorieën ging deleten. Eigenaardig genoeg enkel voor één ervan zodat die leeg is zowel onder de oude als de nieuwe naam. Maar als ik de naam begin in te vullen in het 'aan' vakje vult de pc zelf verder foutloos aan ?? De adressen zijn dus niet verdwenen, maar nergens zichtbaar. Hier valt mee te leven natuurlijk, maar het is wel raar.

Hoe dan ook, heel erg bedankt voor de support.

Max

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de naam begin in te vullen in het 'aan' vakje vult de pc zelf verder foutloos aan ?? De adressen zijn dus niet verdwenen, maar nergens zichtbaar. Hier valt mee te leven natuurlijk, maar het is wel raar.

Eenmaal aanwezig in het vak "aan" kan je er wel met de rechtermuisknop op klikken en toevoegen aan je contactpersonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.