Ga naar inhoud

Kaspersky anti virus automatische update lukt niet


Aanbevolen berichten

Nu nog de rest van mn probleem die nog niet opgelost is.
Daarmee bedoel je de kaspersky updates?

Als ik het goed begrijp heb je kaspersky nu ingesteld om de updates ook te doen als er op batterijspanning wordt gewerkt maar dit gebeurt dus niet.

Je hebt dit gemeld aan Kaspersky en nu wacht je op hun reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Inderdaad.

Ik had gemaild dat mn kaspersky niet altijd wil updaten. Maar wanneer ik netstroom aansluit ik dan wel direct een update krijg.

Ondanks ik kaspersky had ingesteld om updates te doen op batterijspanning.

Ik kreeg dit van antwoord:

"Het kan veel batterij kosten om een update naar binnen te werken. Het grote probleem is bij het toepassen van de update MOET de computer niet uitvallen, wil dit wel gebeuren kan het zo zijn dat kaspersky bestanden beschadigen en het programma niet meer goed draait."

Dan mailde ik terug waarom die functie niet werkt op batterijspanning ondanks deze is ingesteld.

Nu zeggen ze: "U kunt via de instellingen power save mode uitzetten en in uw laptop zelf de presentatie op hoog zetten (accu symbool in de taakbalk)"

Dus ze beweren nu dat mn spaarstand de oorzaak zou kunnen zij.

Dit zou misschien ook wel eens kunnen kloppen want zo is mn laptop ingesteld op energie besparing.

Jammer want als ik de spaarstand moet uitschakelen is mn laptopbatterij snel leeg vind ik.

Enfin als dit de oplossing is dan is het maar zo. Zal dit de volgende dagen es proberen.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Intussen een tijdje verder. Helaas doet mn kaspersky de auto updates niet meer. Heeft een kleine week gelukt als ik batterijinstelling niet op spaarstand zette.

Nu maakt het plots niet meer uit. Hij doet het wel altijd als ik de laptop op netstroom aansluit.

Ik denk dat ik het nu zo zal laten en nu mn licentie voor een jaar zal opgebruiken. Daarna kijk ik uit voor een ander antivirus denk ik.

Nu doe ik de updates manueel wanneer ik de laptop opstart.

Voor mij geen kasperky meer tenzij er een oplossing voor komt.

Mvg wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.