Ga naar inhoud

[OPGELOST] GEZOCHT: Goede én gratis Firewall


Aanbevolen berichten

Na jaren veel betaald te hebben voor Norton Internet Security, ben ik nu ovegeschakeld naar AVG Free.

Goed programma, alleen... geen firewall.

Daardoor ben ik uiteindelijk overgestapt naar AVG Internet Security.

Maar dit zorgde voor heel wat problemen, o.a. MSN werke niet meer zoals het hoorde. Met andere woorden: de AVG Firewall houdt veel te veel tegen..

Daarom kom ik hier eens jullie mening vragen: bestaan er goede firewalls die gratis zijn? En indien ja, welke gebruik jij of zou je aanraden?

Ik zoek uiteraard wel een Firewall die de werking van mijn programma's (zoals MSN) niet tegenwerkt, in tegenstelling tot AVG Internet Security

En waarom is de gewone Windows Firewall niet voldoende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog geen problemen mee gehad! probeer zelf zou ik zeggen. alle firewalls hebben natuurlijk een "leerfunctie " waar je je in het begin moet doorworstelen he.

tegenwerken? waarom? het ene houdt de virussen tegen en de ander controleerd de traffic van en naar je pc. Dat zijn toch 2 verschillende dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk gekozen voor het betaalde programma Kaspersky Internet Security, dat zowel Anti-Virus, Anti-Spam, Anti-Spyware, Anti-Malware én een Firewall bevat.

Toch heb ik hierover nog een vraagje: dit is dus betalend en ik heb een sleutel voor 1 jaar. Maar als deze sleutel dan vervallen is, wat wil dit dan zeggen: dat KIS niet meer werkt of gewoon dat de updates niet meer werken?

En wat vinden jullie btw van dit programma? Goede keuze of niet echt een goede Internet Security?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kaspersky is een goede keuze. is een goed pakket!

na een jaar verloopt het hele zooitje.. normaal gezien gaat hij je dan lastig vallen met de melding dat hij verlopen is en dat je moet verlengen.. en stoppen je updates

OK, maar enkel de updates stoppen dus?

Hij blijft dus wel verder controlen op virussen, spyware,... maar doet enkel geen updates meer dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.