Ga naar inhoud

communicatie tussen pc en printer hapert


helsara

Aanbevolen berichten

Beste leden,beste kape,

Foutje van mijn kant.Ik dacht dat het antwoord van 12 februari 08.12, alleen de eerste regel voor mij bedoeld was en het resterende een herhaling was van 10 februari 2014 00.06. Ik had het niet goed vergeleken.

Heb dubb. klik op Zoek.exe gedaan maar Kaspersky bleef problemen maken.

Uiteindelijk kasperky uit geschakeld. Daarna reageerde I.E. niet meer. Gestopt. Weer gestart. Dubb. klik op zoek.exe.

Krijg de waarschuwing :" kan geen toegang krijgen tot het opgegeven app,pad of bestand etc....

Als "administrator uitvoeren" ingeschakeld.

Geen uitwerking.

Dus ik kom niet verder.

Graag weer je hulp.

Helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:

  • Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware
  • Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.

Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga dan naar "Scanner Instellingen". Onderaan bij "PUP" kies je voor "Weergeven in scan resultaten - selecteren voor verwijdering".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
  • Herstart de computer indien nodig en post hierna de log in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,beste kape,

Volgens mij heb ik alles wel goed gedaan,maar heb weer wat problemen met de log mee te sturen.

Dus ik stuur hem via mijn verkenner mee.(hopelijk)

Zover als ik kan zien,zat er in mijn pc aardig wat er niet in thuis hoorde.

Het is voor mij een raadsel waarom kaspersky dit er niet uit gehaald heeft. Ik heb de uitgebreidste versie van kaspersky.

Ik heb een back-up van mijn bestanden op een externe schijf staan;kan ik dit via mijn pc gewoon verwijderen of

zitten hier geen virussen op.

Kan ik zoek.exe weer verwijderen samen met het eerste logje?

M.vr.gr.

helsarapost-47379-1417705672,504_thumb.jpg

post-47379-1417705672,3865_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans is heel erg groot dat ook in de copies van je bestanden op de externe schijf dezelfde ongewenste bestanden zitten als op je PC. Je kan altijd proberen om deze terug te zetten en dan kijken we eens opnieuw via o.a. RSIT en Malwarebytes hoe de toestand - na deze terugzetting - weer is. Geen enkel probleem ... en met wat geluk is de zaak daarmee opgelost. Al twijfel ik daar sterk aan. Maar wie niet waagt, niet wint. It's your choice !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kape,

Mijn externe schijf heb ik eerst voor zover het mogelijk was gewist.

De schijf bleef aangesloten aan de pc.

Heb opnieuw Malwarebytes-Antimalware gedownload en mijn hele systeem incl. "D" laten scannen.

Resultaat: geen kwaadaardige objecten gevonden.

Gelijk weer een nieuwe externe back-up gemaakt.

Ben gelijk gaan printen om de eventuele verbeteringen te constateren.

Voorheen was de snelheid tussen de 3-10 minuten;nu is de snelheid teruggelopen naar 50-90 seconden.

Dus een hele verbetering.

Bijna gelijk printen zoals het vroeger was,moet ik maar vergeten.

In ieder geval ben ik blij dat de malware eruit is en dat ik nu weet dat de beveiliging van kaspersky

waardeloos is.

aangepast door helsara
niet af
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je lovende brief ... op basis van je conclusies zullen we dit topic dan ook als "opgelost" markeren.

Wat de donatie betreft, zijn we je uiterst dankbaar, maar het is niet onze gewoonte om daar - na ontvangst van de storting - nog een bedankje voor te versturen. Wij besteden al onze "vrijwillige" tijd liefst aan het oplossen van problemen en proberen de administratie rond dit forum zo beperkt mogelijk te houden. Ook voor ons telt een dag maar 24 uur ...

Wat niet wil zeggen dat ik je hier - namens PCH - wil bedanken voor de donatie die je gedaan hebt :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.