Ga naar inhoud

tablet webpagina niet beschikbaar


evyvanlooy

Aanbevolen berichten

Goeienavond allemaal, ik ben een absolute leek in computers en heb het volgende probleem: ik kocht een paar maanden geleden een tablet Asus Memopad10. We willen ze enkel gebruiken om een beetje te surfen, dus hebben er nog niks op geïnstalleerd en niks aangepast qua instellingen. Nu geeft deze tablet zeker de helft van de tijd de boodschap "webpagina niet beschikbaar", dus surfen is dan gewoon niet mogelijk. Ze is ook vaak erg traag (niet continu). Wil en kan iemand ons hierbij helpen aub? P.s.: onze laptop heeft dit probleem niet dus het probleem ligt niet bij Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ evy,

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Tablet- en Smartphone.

We willen ze enkel gebruiken om een beetje te surfen, dus hebben er nog niks op geïnstalleerd en niks aangepast qua instellingen.

Mag ik aannemen dat de WiFi verbinding ook nog niet is ingesteld?

Wellicht biedt deze link een oplossing.

Scroll naar Android tablet - Internet en klik op Tablet verbinden met WiFi netwerk.

post-41531-1417705675,9437_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is wel ingesteld, maar er staat een Wi-Fi tekentje op de tablet (zo'n punt met golfjes boven), die is grijs als ik niet kan surfen en is wit als het wel kan. Nochtans: als het grijs is en ik ga kijken naar de internetverbinding staat er: "verbonden" en signaalsterkte "goed". Toch is surfen niet mogelijk. Ik heb voor het instellen enkel het wachtwoord ingegeven voor het netwerk, moet ik nog iets anders instellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ evy,

Die is wel ingesteld, maar er staat een Wi-Fi tekentje op de tablet (zo'n punt met golfjes boven), die is grijs als ik niet kan surfen en is wit als het wel kan. Nochtans: als het grijs is en ik ga kijken naar de internetverbinding staat er: "verbonden" en signaalsterkte "goed". Toch is surfen niet mogelijk.