Ga naar inhoud

monitor geeft aan (no signal)


Kamal Boumhand

Aanbevolen berichten

Hoor je wel dat je pc werkt, of doet deze helemaal niets?

Of is het enkel het beeld wat ontbreekt?

ik hoor de computer wel aangaan, de cpu fan draait heel snel, maar ik hoor geen beeps, deze dingen heb ik gecontroleerd :

-Ram geheugen

-Videokaart

-HDD

-Cmos batterijtje

moederbord is een asrock g41m-vs3

videokaart is een saphire radeon hd 5770

ram sticks zijn 2x2gb corsair xms3

processor is een intel pentium van ong 2.68 ghz

de voeding is een Enermax ATX 12 volt versie 2.0 , 485watt.

hopelijk kan je met deze info iets doen ^^.

mvg,

ps: hij geeft geen piepjes aan, de monitor en kabel werken wel met een andere pc.

aangepast door Kamal Boumhand
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de pc al ooit stofvrij gemaakt?

Je kan de grafische kaart eens uit deze pc halen en terug in het slot steken, het gebeurt wel eens dat een slecht contact voor zo een probleem zorgt.

Je hebt ook een onboard grafische kaart, krijg je hiermee wel beeld?

Ik heb dat al gedaan, en nee ik krijg ook geen beeld met de onboard graphics :(

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder eens het toetsenbord en muis van je pc en zonder grafische kaart en zonder geheugen nog steeds geen bieps als je de pc dan start?

Jaja, ik kreeg hem nog net aan, ik merkte aan dat dan op de videokaart de 3 lichtjes op het circuit groen zijn, dus ik denk zo van jeej ik heb het gemaakt, ik deed de pc uit.

Dus nu wil ik de pc weer aan doen, maar hij gaat niet meer aan :(. Maar er gingen geen 3 lichtjes aan, naar 2, de 3e knippert wanneer ik hem aan doe.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.