Ga naar inhoud

monitor geeft aan (no signal)


Kamal Boumhand

Aanbevolen berichten

Als je geen BIOS bieps krijgt als je zonder geheugen opstart zit het niet goed, zowel bij het opstarten zonder grafische kaart als zonder geheugen hoort de pc een BIOS foutcode te geven d.m.v bieps.

Welke randapparatuur heb je tijdens het opstarten nog aangesloten op je pc en dan denk ik aan externe harde schijven en andere USB apparaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen BIOS bieps krijgt als je zonder geheugen opstart zit het niet goed, zowel bij het opstarten zonder grafische kaart als zonder geheugen hoort de pc een BIOS foutcode te geven d.m.v bieps.

Welke randapparatuur heb je tijdens het opstarten nog aangesloten op je pc en dan denk ik aan externe harde schijven en andere USB apparaten?

Hmm,mijn draadlozemuis adapter zit er altijd in, en mijn dvd branderr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of de pc wil starten met enkel essentiële hardware, dus je HD waar windows op staat 1 geheugen latje en je grafische kaart.

Verder koppel je alles los wat niet nodig is om een pc te starten zoals cardreaders, dvd drive, muis, toetsenbord enz.....

Mocht dit niet lukken doe dan je BIOS instellingen eens resetten door het batterijtje er een aantal minuten uit te halen, en als je het batterijtje terug plaatst probeer je opnieuw.

Je zal dan waarschijnlijk wel als je beeld krijgt je instellingen moeten overlopen zoals de tijd, opstart volgorde enz....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.