Ga naar inhoud

Politievirus: kan ook niet in veilige modus


Aanbevolen berichten

beste, zeer hard bedankt maar ik heb het gevoel dat de CD/DVD drive niet meer werkt. Vanaf de moment dat ik (eender welke) cd of dvd in de drive steek, wilt de laptop niets meer doen... Dan zit hij al vast bij het eerste scherm dat je krijgt wanneer de laptop opstart, pas vanaf dat ik de cd/dvd drive dan open doe, start de laptop verder op, zeer raar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

beste, ik heb alle stappen uitgevoerd zoals beschreven op het support forum. Ik krijg echter steeds de melding: No usb disks found! Terwijl ik de USB stick in meerdere poorten heb gestoken en ik steeds de USB stick gewoon kon openen (Ik heb deze vooraf natuurlijk geformatteerd)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik ziet momenteel in de Reatago desktop. Ik zie het pictogram OTLPE staan op mijn bureaublad. Wanneer ik hier echter op dubbelklik, krijg ik het volgende: "Browse for folder met daaronder bv. Ramdisk (B:), Local disk (c:), HP_TOOLS (D:), ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.