Ga naar inhoud

conhost.exe toepassingsfout


Herman P

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Als ik gebruik maak van een herstelpunt [b.v 10 februari 2014], zoals boven [handleiding] is aangegeven wat gebeurt er dan met b.v met mijn opgeslagen foto's, documenten, brieven, e-mail verkeer in outlook vanaf 10 februari 2014. Ben ik deze dan kwijt ??? Ik hoor graag van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Leden,

Ik heb geprobeerd een herstelpunt terug te zetten, volgens de handleiding. Ik kan geen datum invoeren als herstelpunt. Ik wil 1 februari 2014 intikken, deze mogelijkheid wordt niet geboden. Alleen de actuele datum laten ze zien en deze kun je niet veranderen. Vervolgens krijg ik een foutmelding, zie bijlage. Ik heb ook nog een bijlage bijgevoegd van de pop up die telkens in beeld verschijnt. HEEEEEEEEEELLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP.

systeemherstel.docx

Conhost.exe - Toepassingsfout.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar staat het systeemherstel uitgeschakeld; daardoor worden er geen herstelpunten aangemaakt en kan je dus ook geen herstelpunten terugzetten.

In deze handleiding wordt uitgelezgd hoe je zelf een herstelpunt kan maken in windows 8.

Volg de handleiding tot aan deze stap.

22181d1351933521-een-herstelpunt-aanmaken-windows-8-herm1.png

Klik hier op configureren en dan kan je in het volgende venster het systeemherstel voor de C-schijf aanzetten/aanvinken.

Sluit de vensters met OK knop.

Zo ben een beetje beter voorbereid op toekomstige problemen.

De volgende stap is het controleren van de hardware.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

Ik heb op een USB stick memtest86+ 4.20 USB staan volgens de handleiding bovenstaand. Ik heb geen flauw idee hoe ik nu verder moet. Ik heb de computer opgestart, echter geen flauw idee wanneer en hoe ik de usb stick moet gebruiken. HELP HELP.

Ondertussen wordt ik gek van de foutmeldingen om de 2 seconden op mijn beeldscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

Ik heb diverse keren op F12 gedrukt, werkt voor geen meter. In een flits zie ik op het scherm iets staan van F11 gebruiken om bij Boot menu te komen. Deze tekst gaat als een flits voorbij. In plaats van F12 heb ik F11 gebruikt. Nu krijg ik het volgende te zien:

Click BIOS 11 [romeinse 2]

Please select boot device

UEF1: Built-in EFI Shell

SATA6: HL-DT-ST DVDRAM GH24NS95

SATA2: ST2000DM001-1CH164

SATA1: M4-CT128M4SSD2

UEFI: Generic Flash Disk 8.07

Generic Flash Disk 8.07

Enter Setup

Gaarne aangeven wat ik moet selecteren [ik heb dus de memtest 86 op een USB stick staan]. Omdat ik niet wist van hoe verder, heb ik het kruisje rechts in het schermpje ingedrukt, dit werkte niet en vervolgens de escape toets ingedrukt. Toen kwam ik in een scherm van abacadabra. Ik heb toen de computer maar op een ouderwetse manier afgesloten [aan/uit knop]. Kan iemand mij nu verder helpen. Help Help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

Ik heb diverse keren op F12 gedrukt, werkt voor geen meter. In een flits zie ik op het scherm iets staan van F11 gebruiken om bij Boot menu te komen. Deze tekst gaat als een flits voorbij. In plaats van F12 heb ik F11 gebruikt. Nu krijg ik het volgende te zien:

Click BIOS 11 [romeinse 2]

Please select boot device

UEF1: Built-in EFI Shell

SATA6: HL-DT-ST DVDRAM GH24NS95

SATA2: ST2000DM001-1CH164

SATA1: M4-CT128M4SSD2

UEFI: Generic Flash Disk 8.07

Generic Flash Disk 8.07

Enter Setup

Gaarne aangeven wat ik moet selecteren [ik heb dus de memtest 86 op een USB stick staan]. Omdat ik niet wist van hoe verder, heb ik het kruisje rechts in het schermpje ingedrukt, dit werkte niet en vervolgens de escape toets ingedrukt. Toen kwam ik in een scherm van abacadabra. Ik heb toen de computer maar op een ouderwetse manier afgesloten [aan/uit knop]. Kan iemand mij nu verder helpen. Help Help.

De usb stick wordt hier weergegeven als Generic Flash Disk 8.07

In het boot menu moet je dus kiezen voor UEFI: Generic Flash Disk 8.07 om op testarten vanaf de usb stick.

Als dat toch niet zou lukken, kies dan voor Generic Flash Disk 8.07

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.