Ga naar inhoud

internet explorer installatie


louis14

Aanbevolen berichten

Klik er in de verkenner met de rechtermuisknop op zodat het geselecteerd is (blauw) en in het menu dat dan verschijnt kies je vast maken aan start.

Ik heb het hier wel over de verkenner.

Die kan je bereiken door de Windows en x- toets tegelijk in te drukken, dan kies je verkenner.

post-23245-1417705703,9881_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad ik had mij niet vergist.

maar dat heeft niet gewerkt.

Is het correct dat het menu item in de verkenner " vastmaken aan start" niet verandert in " van start losmaken" als je het een tweede keer opent nadat je vastmaken aangeklikt hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier wel over de verkenner.

Die kan je bereiken door de Windows en x- toets tegelijk in te drukken, dan kies je verkenner.

[ATTACH=CONFIG]30845[/ATTACH]

Maak eens een printscreen van Internet explorer in de verkenner, klik er met de rechtermuisknop op zodat het menu zichtbaar is en druk dan op de knop ¨printscreen.

Ga dan naar paint en klik er op de knop plakken.

Knip de afbeelding verder uit via de functie bijsnijden zodat de afbeelding eruit ziet zoals hierboven en plaats die in je volgende bericht.

Plaats die afbeelding in je volgende bericht. Hoe je dat moet doen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.