Ga naar inhoud

Toetsenbord laptop kapot


Aanbevolen berichten

Niks speciaals te zein in het logje. Aangezien een extern toetsenbord wel normaal werkt, vermoeden wij toch een hardware-defect aan het toetsenbord.

Binnenbrengen bij een PC-boer en een technicus dit laten nakijken - zoals Hensyr al aangaf in bericht 2 - lijkt ons de enige goede oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks speciaals te zein in het logje. Aangezien een extern toetsenbord wel normaal werkt, vermoeden wij toch een hardware-defect aan het toetsenbord.

Binnenbrengen bij een PC-boer en een technicus dit laten nakijken - zoals Hensyr al aangaf in bericht 2 - lijkt ons de enige goede oplossing.

Kennen jullie een goede website voor toetsenborden?

Want met alle respect maar replace direct trekt op niks...

Ik bestel een toetsenbord sturen ze ene die verkeerd is, om daarna moeilijk te doen over terugbetaling... (2x tegengekomen)

Binnenbrengen bij de plaatselijke PC boer is geen optie, de ene vraagt zoveel geld dat ik een nieuwe kan kopen.

De andere wil het niet repareren omdat het niet bij hem is gekocht.

Opsturen naar Coolblue (gekocht daar) heeft geen zin.

Daarom zou ik liever zelf testen om het te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.