Ga naar inhoud

Toetsenbord laptop kapot


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Sinds enkele dagen functioneert mijn toetsenbord van mijn Asus laptop niet meer naar behoren. (Windows 7)

Eerst werkten de letters 'klm' niet meer en daarna ging het zo maar verder... 'sdfh6'.

Heb ondertussen al de aansluiting gecontroleerd en deze is proper en goed aangesloten.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ps. Een extern toetsenbord werkt wel.

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Enkele dagen geleden had ik al een topic geplaatst voor mijn defect toetsenbord.

Ik kreeg toen als raad om mijn toetsenbord te vervangen, helaas is dit ook niet te oplossing.

Het probleem is het volgende

Sinds enkele dagen functioneert mijn toetsenbord van mijn Asus laptop niet meer naar behoren. (Windows 7)

Eerst werkten de letters 'klm' niet meer en daarna ging het zo maar verder... 'sdfh6'.

Heb ondertussen al de aansluiting gecontroleerd en deze is proper en goed aangesloten.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Deze is net buiten garantie en ik heb geen zin om een nieuwe laptop aan te kopen.

Ps. Een extern toetsenbord werkt wel.

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Is proberen waard ga naar apparaatbeheer zoek daar je toetsenbord klik rechts dan instalatie ongedaan maken(wel toetsenbord van laptop)klik ok..ontkoppel je extern toetsenbord...herstart je laptop...windows zal auto terug je toetsenbord instaleren..succes

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om en laptop, heb je als test ook een extern toetsenbord geprobeerd?

Staan je land en taal instellingen nog correct?

Om zeker te zijn dat malware niet de oorzaak is van je problemen mag je ook onderstaande uit voeren.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het logje is probleemloos, dus maar over naar de hypothese van hardware:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.