Ga naar inhoud

voorstellen gevraagd voor aankoop nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik zit thuis nog altijd te werken met mijn hp compaq nx7400 waar xp op staat maar ik zou eens willen uitkijken voor een andere met een i7 processor.

Kan iemand mijn aanbevelen welk merk heel goed is voor zijn prijs en eventueel welk type? Het moet wel met een intel processor zijn.

Ik werk voor mijn hobby het muziekprogramma ableton en dit heeft wel een heel krachtige processor nodig vandaar de i7.

Ik heb wel gezien dat je in die i7 processoren verschillende snelheden hebt maar welke is de goeie he? vandaar wat suggesties gevraagd.

Ik ben nog altijd content van mijn oude hp compaq nx7400 maar nu met dat xp gezever zal ik best overstappen denk ik of is dat op zich niet zo erg dat ik blijf werken onder xp?

Van merken die ik zelf denk dat ze goed zijn > asus, Hp

Heeft er iemand ervaring met Lenevo? Is goed van prijs maar weet niet of de toestellen goed zijn?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste,

1) Mijn laptop moet dienen om wat op het net te surfen om vooral om muziek te maken met ableton live! Redelijke heavy software en vooral als je extra plugins wil laden.

2)Budget tussen de €500 en €650.

3) Liefst Hp (voorkeur Hp envy) of Asus of Msi

4) Ik ga niet aan overklokken doen

5) upgraden is niet echt nodig voor mij

6) Usb 3 is wel handy ( juist heb ik ergens gelezen dat een HD met een cach wel beter is om programma s te laden > sneller) Is dat zo?

7) Geen zelf assemblage

8) Liefst windows 7 (meestal stabiele denk ik en anders windows 8 maar gene voorstander van)

9) Zelf installatie van windows

10) Geen specifieke voorkeur voor onderdelen ,juist dat het met een intel processor is en liefst een I7.

11) Geen specifieke rand.app nodig.

12) Geen specifieke wensen

13) ik woon in belgie , weet niet waar hem te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een cache-SSD of een hybride harde schijf is inderdaad wat sneller dan een reguliere harde schijf, maar ik vrees dat dit buiten het budget zal passen. Tegenwoordig wordt vrijwel elke laptop geleverd met Windows 8, ik vrees dat je hierin weinig vrijheid zult hebben.

Deze Toshiba laptop past het best bij je eisen: Een snelle processor uit Intel's nieuwste reeks, grote 1TB harde schijf en zelfs een aparte NVIDIA GT710M grafische kaart. De schermresolutie van 1600 op 1900 is in deze prijscategorie ook best netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.