Ga naar inhoud

laptop


ingeske

Aanbevolen berichten

Hey wilt u mij zo snel mogelijk helpen aub met mijn laptop al mijn icoontjes zijn weg alles en mijn balk vanonder ook nu staat alleen mijn klok rechts vanboven nog maar op ik kan niks doen alleen een blad open als ik op een toets klik op mijn toetsenbord over help en zo geraak ik langs een omweg op internet en als ik rechts klik komt er ook niks meer kunt u mij sub zo snel mogelijk helpe ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op PCH, Probeer dit eens.

-Ga naar je" bureaublad">klik op rechtermuisknop>kies "beeld"> en vink dan "bureaubladpictogrammen weergeven" aan.

Mocht dit niet van de eerste keer helpen kun je altijd het bureaublad vernieuwen door met de rechtermuisknop op het bureaublad te klikken en dan op vernieuwen.

Om de de taakbald terug te halen kun je eens proberen gelijktijdig Ctrl+Shift+Esc ingedrukt te houden.

Er opent zich nu een taakbeheervenster. Ga naar het tabblad "processen">zoek daar in de lijs "explorer.exe" en beïndig het proces (dat doe je door rechts te klikken op het proces en dan op beïndigen)

Nadat het proces beïndigd is (of als het niet in de lijst stond is dat ook goed) naar het tabblad "Toepassingen"> klik daar rechtsonder> "nieuwe taak"> en typ daar "explorer.exe" (zonder aanhalingstekens).

Klik dan op ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.