Ga naar inhoud

probleem hoofdetelefoon


Aanbevolen berichten

beste mensen,

ik heb een (klein) probleem met mijn hoofdtelefoon/oortjes.

als ik deze inplug in de voorzijde van mijn desktop word hij wel herkend, maar ik krijg er geen geluid uit.

ik heb het al met verschillende andere sets geprobeerd, dus het probleem ligt niet bij de hoofdtelefoon/oortjes.

miss wel belangrijk om weten is dat de desktop samengesteld is ipv kant en klaar gekocht in een winkel.

dus ik vermoed het daar iets mee te maken heeft, bv instelling niet ingeschakeld ofzo?

verder gebruik ik de logitech z906 als speakerset, en als ik de oortjes daar inplug werkt het wel.

alvast bedankt!!

chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in je pc kijkt zie je het moederbord waarvan ik hieronder een afbeelding bijvoeg.

post-24526-1417705758,4105_thumb.png

De connector voor de front audio heb ik rood omlijnd, kijk eens of deze goed op zijn plaats zit.

Is het één connector of zijn alle kabeltjes afzonderlijk ingestoken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.