Ga naar inhoud

youtube converter


ruud

Aanbevolen berichten

Wel ik zie (misschien verkeerd)dat dit programma file converteert naar .mp4, nu dit zijn al .mp4 files die moeten omgezet worden om afgespeeld te worden op normale dvd speler die al iets ouder is.

Als ik deze .mp4 wil branden met ashampoo burning studio herkent hij deze files niet om naar dvd te schrijven of om zelf dvd samen te stellen.

Eigenlijk, zoek ik daarom die youtube dinges terug omdat die ze converteerde naar .avi en die kan ik wel schrijven naar DVD die herkent word.

- - - Updated - - -

Wel ik zie (misschien verkeerd)dat dit programma file converteert naar .mp4, nu dit zijn al .mp4 files die moeten omgezet worden om afgespeeld te worden op normale dvd speler die al iets ouder is.

Als ik deze .mp4 wil branden met ashampoo burning studio herkent hij deze files niet om naar dvd te schrijven of om zelf dvd samen te stellen.

Eigenlijk, zoek ik daarom die youtube dinges terug omdat die ze converteerde naar .avi en die kan ik wel schrijven naar DVD die herkent word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge
Ik zou oppassen met Format Factory :thumpdown:

Dit Open Source programma: HandBrake biedt wellicht een oplossing.

Inderdaad moet je oppassen!!!heb hem zelf gedownlaod omdat het nieuwe versie is...dan de exe. laten scannen door Eset Smart en Malwarebytes...geen melding!had wel vinkjes van ask en...weg gedaan!

voor de zekerheid Adwcleaner laten lopen zag dit staan Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\APN PIP!wat info voor de malware medewerkers

mvg

mvg

- - - Updated - - -

Ik zou oppassen met Format Factory :thumpdown:

Dit Open Source programma: HandBrake biedt wellicht een oplossing.

Inderdaad moet je oppassen!!!heb hem zelf gedownlaod omdat het nieuwe versie is...dan de exe. laten scannen door Eset Smart en Malwarebytes...geen melding!had wel vinkjes van ask en...weg gedaan!

voor de zekerheid Adwcleaner laten lopen zag dit staan Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\APN PIP!wat info voor de malware medewerkers

mvg

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge
youtube dinges
denk dat je dit bedoeld YouTube-downloaders.zo als reeds vermeld dit zul je zelf moeten zoeken!

Heb dit gevonden Free video converter lees verder klik hier

Note: niet getest tegenwoordig komt er veel rommel mee bij freeware !boodschap is altijd heel goed opletten bij installatie.

mvg

[h=1][/h][h=1][/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.