Ga naar inhoud

Internet heel traag


Aanbevolen berichten

de Internet Explorer is standaard mee geïnstalleerd met Windows maar die gebruik ik niet

Ik ben net eens gaan kijken en daar krijg ik die reclame banners ook

wanneer ik hetzelfde forum open op het vrouwtje haar laptop dan krijg ik deze banners niet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.

  • Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.

    [*] Dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).

    [*] Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"

    [*] Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.

    [*] Start nu TDSSkiller opnieuw.

    [*] Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.

    51c8a229933ed-tdsskiller.PNG

    [*] Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.

    • Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
    • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
    • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de junkware_removal_tool.pngJunkware Removal Tool by Thisisu naar je bureaublad.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met JRT

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.

  • Dubbelklik op JRT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • De tool zal vervolgens het systeem scannen.
  • De scan kan afhankelijk van je systeemspecificaties soms vrij lang duren, wacht geduldig af.
  • Als de scan gereed is zal er een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch worden geopend.
  • Post de inhoud van deze log in je volgende bericht als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.