Ga naar inhoud

Laptop HP niet heropstarten na update


thierry1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo thierry, ik heb wel enkele bedenkingen bij dat filmpje , je moet <msconfig> kunnen starten, en bedenk zolang dat vinkje er staat op dat tabblad zal je steeds in safe mode starten.

ik zou het zo doen:

start - onmiddellijk <Ctrl>drukken en blijven inhouden terwijl je tokkelt op <F8>.(eens de BIOS windows gevonden heeft is het te laat.

dan zou je moeten krijgen:

venster <RECOVERY>

klik op <geavanceerde opties voor reparatie>

venster <Choose an Option>

selecteer en klik <troubleshoot>

venster <Troubleshoot>

selecteer en klik <advanced options>

venster <Advanced Options>

selecteer en klik <start-up options>

venster <WINDOWS Start-Up Options>

selecteer <enable safe mode>

klik dan op <RESTART>

als alles goed is kom je na herstart terecht op het oude vertrouwde zwarte venster met als 3 belangrijkste opties:

1) start in veilige modus 2) start in veilige modus met netwerk toegang 3) start in veilige modus met opdrachtprompt

Ik ben maar een gepensioneerd amateurke dat wat weet door zelf ondervonden te hebben of gehoord of gelezen, de mensen hier kennen vele malen meer van die dingen als ik.

Vertel ik ergens onzin, of sla ik ernaast pls zeg het me dan, ik vraag niet liever.

Ik weet wel hoe je win8 en 8.1 kunt dwingen om tijdelijk desnoods, gewoon zoals vroeger met tokkelen op <F8> in safe mode te starten en naar het oude zwarte safe mode opstartscherm te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is precies waar ik bang voor was met die fimpjes , er zijn er zeker heel nuttige bij, en goed bedoeld, maar geloof niet alles daar op youtube.

Als je nog aan de opdrachtprompt geraakt is het nog mogelijk het herstel programma manueel te starten, als dat ook niet beschadigd of corrupt is natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat gegoogled omdat ik eens gelezen heb hoe je over een opstart-paswoord (slinks) kunt wippen, maar vind het niet meer.

Ik ben nieuw en heb nog wat moeite met navigeren in dit forum.

Als ik jou was zou ik eens krachtig hier roepen !!!HULP!!!

Moet niet hoor, maar als je even tijd mocht hebben, heb je iets speciaals gemerkt tijdens die upgrade of is er iets gebeurd? zo in de shit geraken vin ik absoluut niet normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.