Ga naar inhoud

virus nieuwsgierig


Aanbevolen berichten

Hallo, ik weet dat in deze wereld 100% zekerheid niet bestaat.

Ik heb abonnement op Norton 360. En nu en dan doe ik een volledige scan, dan activeer ik Norton NPE.exe en laat die zijn gang gaan. Vervolgens zet ik de firewall en de anti-virus uit

en start (door jullie van het forum hier leren kennen) de Malwarebytes and anti-malware.

Hoe schatten jullie dat in dat ik virus en malware vrij ben nadat alle 3 niets gevonden hebben: 80% 90% misschien wel 95% of meer zelfs???

Hartelijk dank als iemand daar een idee van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons zeggen 95 % (als je verder geen té gekke dingen doet bij het downloaden of het gebruik van torrents, e.d.). In het andere geval daalt je score beduidend snel en zou ik je hooguit op 80 % inschatten (en ook dat durft nog wel eens overdreven zijn). Veel hangt dus af van hoe intelligent je omgaat met je PC en internet ... want naast de technische infrastructuur, de software, e.d. ... zit er altijd nog een mannetje of vrouwtje vóór de PC (en ook die durven wel eens behoorlijk in de fout gaan). Waarmee ik niet wil zeggen dat dit in jouw geval ook zo is !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie Kape, en ja dat weet ik ook dat eens onnozel doen geld kan kosten.
Alleen de aard van je vraag al, stelde me redelijk gerust dat je behoorlijk intelligent met het PC-gebruik omspringt.

Houden zo :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.