Ga naar inhoud

windows8.1 herstel


Guy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Clarkie, ik heb het exakt zo gedaan , met punten 27 en 28.

Mijn win-update heb ik laten scannen maar vind geen update, manueel zoeken geeft "uw pc is bijgewerkt".

Het logje met de gedownloade updates is volledig gewist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, de fout-melding van FIX-IT is identiek hetzelfde.

Daar mijn laptop perfekt werkt, uitgenomen die <updater> , kan ik misschien eens herstel"vernieuwen" doen vanuit het configuratiescherm, ik denk dat ik dan geen usb-stick of watdan ook nodig heb.

Mijn vraag hierover is dan dat doen met netwerkkabel aangesloten op mijn router of niet, (alles is met draad bij mij) ??

Ben ik dan mijn Office2013 kwijt?

groeten en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je zeker dat er nog Updates te installeren zijn en dat die niet lukken? Voer eerst onderstaande eens uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe weet ik wanneer hij een volgende download moet doen?

Volgens hetSpeccy logje dat je geplaatst hebt gebeurt dat automatisch.

Ik kan je nog mee geven dat ik de Updates zelf altijd handmatig uitvoer.

Soms zijn de Updates al even beschikbaar maar dat maakt mij niet uit.

Als ik ze handmatig uitvoer kan ik zelf kiezen welke updates ik wil en wanneer waardoor er toch minder kans op problemen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie, Bedankt ik het ook zo doen zoals jij zelf doet.

Zou het kunnen noge eve op vraag #1 en #15 te kijken?

Ik vind het ook niet normaal dat die verkoper mij geen product-key gegeven heeft. Ik denk dat ik eens kontakt ga opnemen met Microsoft waarom ik geen legitieme product-key tot mijn licentie kan krijgen.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

Alleen heb ik Office2013 geinstalleerd op van het microsoft downloadcentre. Bij herinstallatie en dan opnieuw installeren van office, kan ik dan problemen verwachten voor aktivatie?

Hartelijk dank

Kan je die link van waar je gekocht/ gedownload hebt eens in je volgend bericht plaatsen?

In principe kan je als het om een OEM gaat die Office altijd blijven gebruiken op die zelfde PC zelfs bij een herinstallatie.

Koop je een andere PC zal dat niet kunnen.

Als het om een retail gaat kan je die ook op een andere PC gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.