Ga naar inhoud

Synchronisatie tussen Outlook 2010 en icloud iphone 4 lukt niet


Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb sinds gisteren een iphone 4.

Alle mails en mijn agenda beheer ik op mijn laptop windows 7 in outlook 2010.

Ik heb icloud geïnstalleerd op mijn laptop ( iCloud Control Panel for Windows3.1) en heb nadien daarin "Contacten agenda's en taken met Outlook" aangevinkt.

Even laten lopen en inderdaad ... alle contactpersonen en mijn agenda waren te zien in iphone 4 en ipad.

Wanneer ik nu echter nieuwe afspraken in mijn agenda plaats ( via laptop outlook 2010) komen deze niet terecht in iphone en ipad. Zo ook omgekeerd niet.

Wat wel lukt is een afspraak noteren in iphone en nadien ook te zien krijgen in ipad.

Icloud werkt dus volgens mij enkel tussen de appletoestellen en niet meer tussen apple en windows.

Kan iemand me verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ dieter9080,

Icloud werkt dus volgens mij enkel tussen de appletoestellen en niet meer tussen apple en windows.

Het is nog steeds mogelijk om te synchroniseren tussen een Windows computer met Apple iDevices.

Neem onderstaande links eens door:

iCloud: problemen met iCloud-agenda oplossen

iCloud synchroniseren met Microsoft Outlook (Windows) - iPhoneclub.nl

Gegevens synchroniseren tussen een iPhone en een iPad met je pc - ComputerTotaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.