Ga naar inhoud

USB poorten werken niet meer


Torben

Aanbevolen berichten

Gedeeltelijk succes nu ! :-) De kaartlezer kan ik gebruiken in de voorste USB poorten maar de joystick van de flightsimulator moet ik achteraan op de poorten aansluiten want als ik hem vooraan aansluit werkt hij niet . De camera doet het niet zowel vooraan als achteraan lukt het niet om foto's over te brengen op de pc . Ik kan me al behelpen maar er schijnt toch iets fout te zijn met die voorste poorten . Ook nog een verbetering is dat er steeds 1 update die niet kon gedownload worden nu toch gedownload is na die laatste bewerking . Alvast veel dank voor de hulp hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Neen , mijn pc heeft helaas geen kaartlezer voor geheugenkaartjes . Misschien is er iets fout met het stuurprogramma van de camera want normaal zou ik foto's naar picasa kunnen downloaden maar picasa herkent of vind geen camera . Ik heb geprobeerd om het stuurprogramma op de website van Canon te downloaden maar dat lukt niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen , mijn pc heeft helaas geen kaartlezer voor geheugenkaartjes
Volgens het speccy logje zou je toch een dergelijke kaartlezer moeten hebben.

Het zou gaan om de drive F, G en H

CF Card Reader

Apparaatsoort: Draagbaar apparaat

Apparaatnaam: CF Card Reader

Opmerking: F:\

SD MS Reader

Apparaatsoort: Draagbaar apparaat

Apparaatnaam: SD MS Reader

Opmerking: G:\

SMC xD Reader

Apparaatsoort: Draagbaar apparaat

Apparaatnaam: SMC xD Reader

Opmerking: H:\

Misschien is er iets fout met het stuurprogramma van de camera want normaal zou ik foto's naar picasa kunnen downloaden maar picasa herkent of vind geen camera . Ik heb geprobeerd om het stuurprogramma op de website van Canon te downloaden maar dat lukt niet .
Kan je het juiste model en type van de camera eens opgeven en de link naar de pagina bij canon waar je het stuurprogramma wil downloaden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaartlezer die ik heb is van de gemeente om te gebruiken bij het aanvragen van documenten en ik weet niet of daar een geheugenkaartje in kan
Die dient waarschijnlijk om de identiteitskaart in te steken.

Dan kan je die inderdaad niet gebruiken voor geheugenkaartjes.

Volgens het speccy logje heb je wel een ingebouwde kaartlezer voor geheugenkaartjes en wel voor de drives F, G en H.

Zie je deze schijfletters in de verkenner?

De kaartlezer zit misschien achter een klepje aan de voorkant van de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost ! :-):top: Het is me gelukt om het stuurprogramma te downloaden. Het is te zeggen dat de pc het gevonden heeft . Ik moet wel de achterste USB ingang gebruiken maar ik kan nu toch de foto's overbrengen naar de computer . Mag ik u langs deze weg hartelijk danken voor de geboden hulp ? Met plezier zou ik via deze weg een fles wijn doorsturen maar zover is de technologie nog niet . Nogmaals bedankt :top: Mvg Torben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inderdaad de letters F, G en H maar er bevind zich enkel de Dvd-speler achter één van de klepjes .
Die letters F, G en H zijn dus de lezers voor geheugenkaartjes van camera's.

Ergens moet je dan toch sleufjes vinden om deze kaartjes in te steken.

Met plezier zou ik via deze weg een fles wijn doorsturen maar zover is de technologie nog niet . Nogmaals bedankt :top: Mvg Torben
Dat zeg jij.

Ik heb nochthans iets anders gezien :-)

wine-usb.jpeg

Je mag die fles ook vervangen door een kleine donatie. :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.