Ga naar inhoud

zwart scherm


jann

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

...dus met verlies van alle gegevens...?

- - - Updated - - -

ik heb de pc nog 's opgestart met de Windows Recovery CD en hier geraak ik wel bij de opdrachtprompt.Als ik daar invul "explorer.exe", krijg ik de melding "explorer wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand"

- - - Updated - - -

Als het niet anders kan, hoe doe je een herinstallatie van Windows?

Alvast bedankt voor alle tijd en moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Dan is dit helaas ook geen oplossing, en dan blijft een schone installatie eigenlijk wel als enigste oplossing over.

Belangrijke bestanden, kan je bijvoorbeeld eerst via de Kaspersky Rescue CD veilig stellen op een externe schijf.

Hierna kan je dan Windows opnieuw installeren en later alle bestanden uit de back-up weer terug plaatsen.

De complete installatie procedure van Windows kan je nalezen op de onderstaande link.

WebSonic.nl :: PC Tips - Windows 7 - Installeren Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Nog een laatste vraag...Op de geïnfecteerde pc staat ook nog een besturings systeem "Vista".Via de "Windows Vista recovery cd" heb ik de pc opgestart en hier kan ik wél een systeemherstel uitvoeren naar30/05/2012....Is dit raadzaam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik neem dus aan dat er eerst Windows Vista op heeft gestaan en daarna een upgrade naar Windows 7 is uitgevoerd? Systeemherstel naar 30-05-2012 zou wellicht een mogelijke oplossing zijn maar dan zal de Windows 7 installatie geheel ongedaan gemaakt worden. Of dit een stabiele oplossing is valt te betwijfelen, bij een schone installatie van Windows 7 weet je dat echter zeker.

Maar betreft dit trouwens een "merk-pc" die is uitgerust met een zogenaamde "disc-to-disc" recovery, dus met andere woorden een recovery-partitie waarop de fabrieksinstallatie van Windows Vista aanwezig is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Het is een Medion computer.Nooit problemen mee gehad tot nu...Oorspronkelijk nieuw gekocht met Windows Vista er op.Eén keer binnen gedaan in winkel en dan hebben ze er Windows 7 op gezet.

Ik krijg wel de melding als ik opstart met Vista dat het Vista programma een illegale versie is!

Dankzij u krijg ik toch weer leven in miin pc.Mooi werk en hartelijk bedankt!

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ jann,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.