Ga naar inhoud

flash webpage


Robinho

Aanbevolen berichten

hallo,

ik wil eens kijken hoe je een flash website maken maar ik weet eigenlijk niet hoe ik die moet maken ik heb wel eens gehoord dat dat met Silverlight moet maar ik weet het niet zeker? wie kan mij helpen of heb je zelf een site gemaakt met flash reageer dan!!

Alvast bedankt

groetjes Robinho

hier heb je nog een site met flash:

Sensi Soft

Zodiac Movie | A David Fincher Film | Official Movie Site

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe je het moet maken weet ik zelf ook niet, maar het is alleszins niet met silverlight ;)

Silverlight is Microsofts antwoord op het flash-formaat dat door adobe overgekocht is van macromedia. Een flash site moet je dus maken met een flash-editor en niet met silverlight (wat trouwens geen programma is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe je het moet maken weet ik zelf ook niet, maar het is alleszins niet met silverlight ;)

Silverlight is Microsofts antwoord op het flash-formaat dat door adobe overgekocht is van macromedia. Een flash site moet je dus maken met een flash-editor en niet met silverlight (wat trouwens geen programma is)

JA weet ik maar weet je ook een site waar je een goede flash editor kan downloaden??

groeten Robinho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard kun je Flash animaties maken met Adobe Flash, wat echter een ingewikkeld en duur pakket is. Het is erg moeilijk om er mee te leren werken, maar je kunt er enorm veel mee.

Veel makkelijker vind ik Swish Max. Het werkt ongeveer zoals Flash, maar veel eenvoudiger. Na enkele uren "prutsen" kun je al mooie dingen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.