Ga naar inhoud

Script sectie


Gast zero

Aanbevolen berichten

ps. ik denk dat er een fout zit in je cms want ik druk op gebruikerspaneel en ik ben zonder iets te doen ingelogd als admin zie bijlage

Ik heb voor de veiligheid van jouw site het wachtwoord gewijzigd ik stuur je nu een pm met je nieuwe wachtwoord

ImageShack - Image Hosting :: leroywy6.png

mvg.zero

oow leuk is dat :argh:

zou je mij daar ook een pm over willen doen waar je het in verandert hebt zou dat prettig zijn..

de site is van leroy en mij ;) draait bij mij thuis op de server ook.

stata ook op de site en kan je anders aan leroy vragen ook.

best brak dit.. we hebben dit nog nooit eerder meegemaakt.. :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt een pm

hier trouwens mijn laaste creatie :P

http://larsvanovermeire.kieldrecht.net/gastenboektest/

je kan ergens random klikken en dan een post-it achter laten :)

mijn cms systeem kan ik spijtig genoeg niet opensource maken omdat wij dit gebruiken in ons bedrijfje

maar als er veel vraag naar is wil ik best eventueel in samenwerking met leroy (en anderen) een cms maken voor pc-helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een CMS gemaakt op een kleine 2 uur... maar het nadeel is dan wel dat je maar 1 gebruikersnaam en wachtwoord hebt..

het CMS bestaat uit 1 pagina.. en zet je in een map admin of adm of wat dan ook..

je includeerd het bestand wat je wilt beveiligen met een gebruikersnaam en wachtwoord.. en de pagina is beveiligd...

je moet wel in je root map een bestand hebben met de naam config.php en daarin wat waardes... maar voor de rest werkt hij toppie :biggrin:

dus dat CMS systeem zou ik kunnen plaatsen er zit wel een copyright aan natuurlijk wat wel logisch is.

mijn "laatste" creatie is dit: Xtreem's muziek lijst

deze is trouwens niet altijd toegankelijk.. want draait op een server bij mij thuis.. en die staat wel eens uit.

die site is trouwens ook met dat CMS systeem wat ik gemaakt heb... en waar je moet inloggen vertel ik lekker niet :D

dat zit "verborgen".

je zou er mogelijk achter kunnen komen in de broncode.. maar dan heb je wel een aantal regeltjes om door te lezen. :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een CMS gemaakt op een kleine 2 uur... maar het nadeel is dan wel dat je maar 1 gebruikersnaam en wachtwoord hebt..

het CMS bestaat uit 1 pagina.. en zet je in een map admin of adm of wat dan ook..

je includeerd het bestand wat je wilt beveiligen met een gebruikersnaam en wachtwoord.. en de pagina is beveiligd...

je moet wel in je root map een bestand hebben met de naam config.php en daarin wat waardes... maar voor de rest werkt hij toppie :biggrin:

dus dat CMS systeem zou ik kunnen plaatsen er zit wel een copyright aan natuurlijk wat wel logisch is.

mijn "laatste" creatie is dit: Xtreem's muziek lijst

deze is trouwens niet altijd toegankelijk.. want draait op een server bij mij thuis.. en die staat wel eens uit.

die site is trouwens ook met dat CMS systeem wat ik gemaakt heb... en waar je moet inloggen vertel ik lekker niet :D

dat zit "verborgen".

je zou er mogelijk achter kunnen komen in de broncode.. maar dan heb je wel een aantal regeltjes om door te lezen. :biggrin:

haha die gebruik ik ook altyd :P (twitter-design.be) <<= daar bevoorbeeld :P

enkel ik verstop het niet echt :) iedereen mag weten waar je "kan" inloggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn "laatste" creatie is dit: Xtreem's muziek lijst

deze is trouwens niet altijd toegankelijk.. want draait op een server bij mij thuis.. en die staat wel eens uit.

die site is trouwens ook met dat CMS systeem wat ik gemaakt heb... en waar je moet inloggen vertel ik lekker niet :D

dat zit "verborgen".

je zou er mogelijk achter kunnen komen in de broncode.. maar dan heb je wel een aantal regeltjes om door te lezen. :biggrin:

Je mag toch eens leren wat veilig scripten betekent.

Ooit gehoord van htmlspecialchars()? En stripslashes() als je iets output?

Klik hier om te zien wat ik bedoel

Enne: als we toch onze CMSjes aan het showen zijn, hier is de mijne. Admin login staat beneden. Tip: niet bruteforcen, ding bant je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag toch eens leren wat veilig scripten betekent.

Ooit gehoord van htmlspecialchars()? En stripslashes() als je iets output?

Klik hier om te zien wat ik bedoel

Enne: als we toch onze CMSjes aan het showen zijn, hier is de mijne. Admin login staat beneden. Tip: niet bruteforcen, ding bant je.

over dit hele gebeuren ben ik ook maar hooguit 2 daagjes aan bezig geweest inclusief adminpanel met database eraanvast voor instellingen e.d. .... het werkte op de manier hoe het hoort te werken.. maar ik zal er eens aan verder gaan werken als ik weer zin heb... ... want inderdaad als je html code erin zou zetten.. hoort hij dit niet te pakken.

zodoende leert men :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.