Ga naar inhoud

Script sectie


Gast zero

Aanbevolen berichten

Is niet echt een vraag maar zou het niet handig zijn als er een subforum is met scripts?

Webmaster zone
                     -Website hulp algemeen
                     -scripts
                               -php
			-html
			-javascript
			- enzo

Ik denk persoonlijk dat heel veel mensen dit nuttig en handig gaan vinden.

Als jullie hiermee akkoord gaan zou ik dat wel leuk vinden :)

mvg.zero

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben dan zero en Xiron.. misschien ergens volgend jaar komt leroy terug..

dat zijn dan nu sowieso al 2 mensen die kunnen helpen.

denken jullie dit goed te kunnen vol houden?

gezien ik zelf geen scripter ben kan ik hier niet echt mijn input leveren..

dus deze sectie is volledig afhankelijk van andere mensen.

als er genoeg animo voor is om dit hier te vullen en levend te houden..

dan zie ik er geen probleem in om hier een iets uitgebreider stuk op het forum aan te weiden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben terug.. maar ik weet niet voor hoe lang...

ik zou best wat scriptjes willen schrijven en plaatsen...

maar wel als er vraag naar is... in PHP, MySQl, javascript, klein beetje AJAX, HTML en CSS... ook administratie gedeeltes beveiligd met wachtwoord is mogelijk online

ik kan met die dingen tot nu toe overweg... dus dat is best wel een groot deel...

als ik een "script" zoals een gastenboek of iets dergelijks geschreven heb.. KAN ik het hier ook op plaatsen in RAR bestanden... want de hele tekst plaatsen is gewoon TE lang... als je af en toe ziet dat op 1 pagina bijna 700 regels tekst staan. en dan ongeveer 120 pagina's hebben (dat is dan wel voor een complete site)

ik zeg er wel alleen bij... ik gebruik geen DIV's om pagina's op te maken... maar ik gebruik tabellen... dit vindt ik VEEL makkelijker werken als DIV's. en het resultaat is altijd hetzelfde gebleven.

van mij mag het komen.... maar ik zeg er wel bij... het is mogelijk dat ik nog een tijdje afwezig ben... vraag niet waarom... want dat zeg ik toch niet. is privé en persoonlijk.

hier trouwens een voorbeeld van een website die ik in elkaar gezet heb met adminpanel:

www.io42b.nl (dit is een website voor onze klas, om daar ons huiswerk en dergelijke bij te houden.. de website is universeel.. en dus voor veel dingen mogelijk te gebruiken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben terug.. maar ik weet niet voor hoe lang...

ik zou best wat scriptjes willen schrijven en plaatsen...

maar wel als er vraag naar is... in PHP, MySQl, javascript, klein beetje AJAX, HTML en CSS... ook administratie gedeeltes beveiligd met wachtwoord is mogelijk online

ik kan met die dingen tot nu toe overweg... dus dat is best wel een groot deel...

als ik een "script" zoals een gastenboek of iets dergelijks geschreven heb.. KAN ik het hier ook op plaatsen in RAR bestanden... want de hele tekst plaatsen is gewoon TE lang... als je af en toe ziet dat op 1 pagina bijna 700 regels tekst staan. en dan ongeveer 120 pagina's hebben (dat is dan wel voor een complete site)

ik zeg er wel alleen bij... ik gebruik geen DIV's om pagina's op te maken... maar ik gebruik tabellen... dit vindt ik VEEL makkelijker werken als DIV's. en het resultaat is altijd hetzelfde gebleven.

van mij mag het komen.... maar ik zeg er wel bij... het is mogelijk dat ik nog een tijdje afwezig ben... vraag niet waarom... want dat zeg ik toch niet. is privé en persoonlijk.

hier trouwens een voorbeeld van een website die ik in elkaar gezet heb met adminpanel:

www.io42b.nl (dit is een website voor onze klas, om daar ons huiswerk en dergelijke bij te houden.. de website is universeel.. en dus voor veel dingen mogelijk te gebruiken)

Wel ik kan ongeveer dezelfde dingen als jij maken :) (enkel ajax is nieuw voor me)

Ik wil ook wel scripts maken en online zetten maar dan wel in rar mapjes want anders zoals jij zegt gaat het heel onduidelijk worden :)

ps. ik denk dat er een fout zit in je cms want ik druk op gebruikerspaneel en ik ben zonder iets te doen ingelogd als admin zie bijlage

Ik heb voor de veiligheid van jouw site het wachtwoord gewijzigd ik stuur je nu een pm met je nieuwe wachtwoord

http://img291.imageshack.us/my.php?image=leroywy6.png

mvg.zero

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.