Ga naar inhoud

Tekst wordt kleiner


Torben

Aanbevolen berichten

Het beeld van het programma of de website waarmee ik bezig ben blijft ongewijzigd maar als ik een nieuwe website open dan worden beeld en tekst van die website zeer klein. Ik ben pas zaterdagnammiddag terug thuis en pas dan kan ik terug reageren. Bedankt voor u geduld :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ctrl + 0!

Waarschijnlijk heb je OOIT eens de ctrl ingedrukt gehouden en dan gescrold met je muis. De browser gaat dan in- of uitzoomen. Met Ctrl+0 kun je dit terug naar 100% instellen.

Ter info:

Ctrl-toets en het cijfer nul indrukken (niet diegene op je numpad, maar naast de backspace, boven de letters)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik Chrome als browser en het is enkel in de browser dat ik problemen heb . Nooit in documenten . Als het zich nog eens voordoet zal ik eens proberen met Ctrl en de 0 toetsen om te kijken of dat resultaat geeft . Ik heb ook vastgesteld dat de iconen op het bureaublad verschuiven naar het midden nadat het probleem zich voordoet en ook het beeld bij het bekijken van een filmpje bijvoorbeeld . Na de pc te herstarten is het probleem verdwenen . Bedankt voor jullie hulp en geduld :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo Torben,

Bij het openen kan het bij sommige systemen wel langer duren, maar als het programma na 1 of 2 minuten niet is geopend, dan wordt het programma ten onrechte geblokkeerd door bijvoorbeeld uw beveiligingssoftware of de aanwezige malware blokkeert het uitvoeren. Wat u hierbij kunt doen is:

1- controleer of de beveiligingssoftware in het geheel is uitgeschakeld.

2- was dit niet het geval, herstart dan uw computer en schakel al uw beveiligingssoftware uit en voer zoek.exe dan opnieuw uit.

3- mocht het uitvoeren van zoek.exe helemaal niet mogelijk zijn, start uw computer dan in veilige modus.

4- Er is nog een methode die u kan gebruiken, het opschonen van computer via Temp file cleaner is zeker een mogelijk oplossing met het starten en uitvoeren van zoek.exe

Hopelijk heb ik u hiermee genoeg geinformeerd, mocht er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,

Hassan Ucar

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.