Ga naar inhoud

Paint kopieert niet goed


Cleo

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn Windows 7 Paint zitten. Als ik nu paint open en dan vanuit die eerste paint naar een tweede paint iets kopieer, een foto of een illustratie of wat dan ook, dan kopieert hij de verkeerde kleuren. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen? Ik had dat namelijk niet bij vorige versies Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic verplaatst naar het forum "Windows 7", zo blijft alles overzichtelijk. ;-)

Welke Windows versie had je voor Windows 7?

Want je hebt nog een andere vraag gesteld hier (klik erop), en daar geef je Windows 8 op als besturingssysteem.

Wat bedoel je met hij kopieert verkeerde kleuren?

Je kan er ook een printscreen van maken en in je volgende bericht plaatsen.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. :)

De Paint werkt niet onder Windows 7. De pijltjes gaan over Windows 8.

Ik zie geen paperclip om een bestand bij te voegen, maar het is alsnog gelukt. Het is net of hij de kleuren verandert, of de kleuren van 16 miljoen of zo terugbrengt naar een paar duizend.post-30992-1417705842,9021_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.