Ga naar inhoud

djerry

Aanbevolen berichten

sysprep in vista

Heb net een sysprep uitgevoerd in vista en ik vroeg mij af wat de verschillen zijn tussen OOBE en audit mode na de sysprep?

Dan ook dit, welke verschillen zijn er tussen het deployment proces met WAIK en de combinatie SYSPREP en ghost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOBE staat voor Out Of the Box Experience

Definitions

Out-of-Box Experience is the interactions and first impressions a user has with a product when opening its packaging and taking it into use; as opposed to the point-of-sale experience or the interaction experience of an expert user.

de 2e is hier meer informatie over te vinden

Audit mode enables OEMs and corporations to customize a Windows installation before shipping the computer to an end-user. In audit mode, you can install applications, add device drivers, run scripts, and test the validity of a Windows installation. Audit mode is a networked-enabled environment that does not require settings in Windows Welcome to be applied.

Customize Windows in Audit Mode

hier vind je iets wat informatie over WAIK

Download details: Windows Automated Installation Kit (AIK)

sysprep kan je alles zo mee zetten hoe jij het wilt op dat moment.

dan kan je met ghost een image maken en deze vervolgens via een server laten imagen naar meerdere systemen.

wij gebruiken de combinatie sysprep + ghost veel op mijn stageplaats (een school met ongeveer 500 systemen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.