Ga naar inhoud

win 8.1


freddy

Aanbevolen berichten

Spyhunter is sowieso niet aan te bevelen ... zou dat programma dus zeker niet downloaden en installeren. Verder gaan we even kijken of er mogelijke Windows-problemen zijn ? Breng de opdracht sfc /scannow in en laat deze je Windows scannen. Het resultaat lezen we dan wel in een volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

spyhunter is geinstalleerd, waarom vindt je die niet goed?

taalpakket office niet maar ik denk dat ik iets verkeerd doe, ik heb een franse versie van office2010 en wil daar een nederlands taalpakket op zette ik heb een schermafdruk bijgevoegd

alleen als ik mijn externe schijf wil formatteren lukt dit niet hij vraagt een volume label

voor de rest heb ik een propere pc en blijkt windows normaal te werken, hartelijk dank hiervoor

mvg

freddy

post-47609-1417705870,398_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spyhunter zorgt vaak voor meer problemen dan het beweert op te lossen. En daar hoort vaak het installeren van ongewenste software bij. Dat is één reden waarom we daar geen voorstander van zijn. De agressieve verkoopsmethoden (met vaak valse gegevens) is er een tweede. Maar uiteraard blijft het een individuele keuze om dat programma aan te schaffen en te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.