Ga naar inhoud

Deal Keeper verwijderen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit is zeker het goede logje. Om het in bijlage te hangen aan een bericht, open je een nieuw bericht, kies je voor "meer opties" en daarna "beheer bijlagen". Via scrollen naar het logje kan je dit AAN het bericht hangen en kunnen we er mee aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo ... daar blijkt uit dat er behoorlijk wat ongewenst spul van de PC is verwijderd. Dan mag je dit nu doen:

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb even niet meer gereageerd, maar ik snap nu wat er is gebeurd, ik had geen antivirusprogramma meer...

Nu komen er geen ongewenste dingen meer, MAAR gisteren heb ik het trovi-virus verwijderd , en dat is gelukt, maar sindsdien ziet mijn facebook en deze pagina er helemaal anders uit, iemand raad? Ik probeer een printscreen toe te voegen want ik zie geen smileys hier...

- - - Updated - - -

post-49673-1417705862,8559_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Ik heb gisteren Malewarebytes geinstalleerd en Spyhunter een aantal dagen geleden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spyhunter is niet meteen een aan te bevelen programma ... dat zorgt voor meer problemen dan het er belooft op te lossen. Maar dat is inmiddels al gebeurd. Laat even die AdwCleaner scannen uit bericht 18. Dan kunnen we eens kijken welk resultaat dat oplevert ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.