Ga naar inhoud

mensen kunnen niet verbinden met mijn Mumble server.


kiliandj

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik kan al enkele uren allen nog op de server komen via een lokaal ip.

Ik heb intussen wel uitgevist dat alhoewel ik de port heb opengezet, hij volgens yougetsingal.com nog steeds gesloten is.

De netgear staat ingesteld als accespoint nu, dus als ik het goec heb vromt die nu geen probleem meer normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een uurtje geleden op mijn netgear router de acces point modus uit gezet.

En nu kan ik ineens niet meer aan de instellingen van die router en op de pc's die ermee verboden zijn staat beperkte verbinding.

Windows probleemoplosser heeft ook niks opgeverd.

Ook een volledige reset van de netgear niet.

De internetverbinding van de telenet is prima.

Ik denk dat ik ga gek worden XD.

Ik overweeg een reset van mijn telenet router maar ik vrees dat ik dan opnieuw onze digicorders moet interactief maken enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg een reset van mijn telenet router maar ik vrees dat ik dan opnieuw onze digicorders moet interactief maken enzo

Kan dat?

Dat wist ik niet.

Ook een volledige reset van de netgear niet.

Netgear laat zich heel moeilijk resetten.

Zelf ben ik helemaal geen fan van Netgear op gebied van router.

Ben meer fan van Linksys of Asus

De nieuwste router dan ik kocht is Asus RT-AC68U en dat is pas een heel goede ac router dat je ook als access-point kan instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dit eens nakijken:

Netwerkcentrum / Eigenschappen van netwerkkaart / TCP/IPv4 en dan eigenschappen.

Geavanceerd en dan tab Wins

Staat daar standaard ingesteld?

netbios staat op standaart, lmhosts staat aan.

De netgear router werk nu weer door de kabel van de telenet in 1 van de lan poorten van de netgear te steken.

na het nogmaals nemen van een andere poort van de mumble server werkte het eventjes, maar daarna weer niet meer.

het is netalsof die poorten soms sluiten en soms niet.

Ik kan wel nogsteeds via een lokaal ip verbinden. (192.168.xx.x)

aangepast door kiliandj
Link naar reactie
Delen op andere sites

die handleiding haal ik niet echt veel uit dat voor mij van toepassing is. (wachtwoord enzo hoeven voor mij niet)

Ik heb mijn server ingesteld op poort 3333 in tussen, deze staat open op telenet.

de standaart poort staat open voor het geval hij mijn instelingen zou negeren ofzo.

heb eerder ook een poort geprobeert die rond de 30000 lag, deze had het zelfde probleem.

ik zal anders de standaart poort nog eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.