Ga naar inhoud

Pc samenstellen


Ruben Pc

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

even een opmerking plaatsen hier,,,de EVO serie van Samsung haalt het niet bij die van de PRO serie,bovendien scheelt het maar een paar tientjes t.o.z. van de EVO..bron tweakers.net.

Ikzelf heb de PRO 256gb en ben er erg tevreden over.maar ondanks dat ga ik straks over op de SEAGATE SSD die is nog beter maar wel duurder.

Ik denk dat een Hybride schijf voor deze TS nog beter zou zijn.(dit is een normale hdd gecombineerd met een ssd opslag van 8mb die alle veelgebruikte programma's opslaat en terug vind. een SSHD van 1TB zou dan een mooie optie zijn).

Als je wilt kan ik wel een pc voor je samenstellen.

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een opmerking plaatsen hier,,,de EVO serie van Samsung haalt het niet bij die van de PRO serie,bovendien scheelt het maar een paar tientjes t.o.z. van de EVO..bron tweakers.net.

Ikzelf heb de PRO 256gb en ben er erg tevreden over.maar ondanks dat ga ik straks over op de SEAGATE SSD die is nog beter maar wel duurder.

Ik denk dat een Hybride schijf voor deze TS nog beter zou zijn.(dit is een normale hdd gecombineerd met een ssd opslag van 8mb die alle veelgebruikte programma's opslaat en terug vind. een SSHD van 1TB zou dan een mooie optie zijn).

Als je wilt kan ik wel een pc voor je samenstellen.

mvgr

Als we pc samenstellen dan doen we met kwaliteit.

Ikzelf heb de PRO 256gb en ben er erg tevreden over.maar ondanks dat ga ik straks over op de SEAGATE SSD die is nog beter maar wel duurder.

Je maak u zelf belachelijk.

Tevreden en toch overschakelen naar een ander merk.

Bovendien is bekend dat pro problemen geeft.

Ook wij hadden probleem met de pro versie.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

OFF TOPIC;

Als we pc samenstellen dan doen we met kwaliteit.

Ik zeg ook niet dat het GEEN kwaliteit is...maar het kan voor weinig altijd beter...

Bovendien ben IK niet degene die zich hier belachelijk maakt,,,, 1 vraag,, ken je de details waarom ik een jaar geleden gekozen heb om een PRO te nemen ipv mijn gewenste SEAGATE??? NEE,, die details ken je niet,,dus oordeel dan ook niet..

ON TOPIC.. ;

Begrijp ik het goed dat je GEEN case en GEEN monitor hoeft te hebben binnen dit budget van tops €1300.-??? in dat geval heb ik een hele mooie samenstelling met hoogwaardige onderdelen.

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.