Ga naar inhoud

Geen wifi verbinding


bianca35

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi

Nee dat is het ook niet

als ik FN + F3 druk dan zie ik niet meer zoals voor dat ik de nieuwe windows heb geinstaleerd een schermpje in me beeld komen waar ik me wifi en blue tootth en zo mee kan uit en aan zetten op komen maar als ik het druk zie ik rechts onder wel een melding van ''Intel my wifi technologie'' aan en uit gaan

ook vallen de wifi signalen die ik op pik weg.

maar even op terug te komen nee dat is het ook niet.

Snap niet hoe dit nou weer kan...lijkt mij niet dat me wifi adapter of kaart in de laptop stuk is want ik pik wel signalen op

erg vervelend dit.

groetjes

Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens via het netwerkcentrum naar 'Draadloze netwerken beheren' (zie linker kolom). Selecteer (1x klik) je draadloze netwerk en klik op de knop 'verwijderen'.

Ga nu naar apparaatbeheer / Netwerkadapters. klik met de rechter muisknop op je draadloze adapter en kies voor 'Installatie ongedaan maken'.

herstart de pc. Windows zal de driver opnieuw installeren. Wacht dus geduldig op de afronding van deze procedure. Er zal ook een netwerk ingesteld orden. je kent dat wel hé, dat venster waarbij je de keuze hebt tussen 'thuisnetwek', 'openbaar netwerk', enz. Je kiest uiteraard voor thuisnetwerk.

Kun je nu verbinding maken? Let wel, je netwerk is nog niet beveiligd hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Droske

Ik heb gedaan wat je zei

maar bij opnieuw opstarten vond hij gewoon automatisch de wifi adapter en installeerde hij hem, heb het nogmaals toen gedaan

apparaatbeheer - Netwerkadapters. - rechter muisknop op draadloze adapter - Installatie ongedaan maken

opnieuw opgestart en toen installeerde hij gewoon weer de wifi adapter automatisch, kwam niks in de scherm.

Ben ik maar naar draadloze netwerk beheren gegaan en weer handmatig hem erin gezet helemaal onbeveiligd maar zelfs dan maakt hij geen connectie.

groetjes

Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoi

Ben ik weer, mijn excuus voor de late reactie maar ik heb het erg druk gehad en om eerlijk te zijn had ik de moed ook een beetje opgegeven

Word er zo moe van dat ik het niet voor me kaar krijg en niks van kan vinden online om dit probleem op te lossen.

De drivers die je had gelinkt ken ik en daar heb ik ook op een gegeven moment mijn wifi driver vandaan gehaald (inplaats van de bij geleverde cd)

INTEL_INTEL-R--WIFI-LINK-100_A00_R296021 dat is de driver die ik toen heb gebruikt en trouwens die staat ook op de bij geleverde cd.

maar ok ik dacht weet je wat ik ga ze gewoon allemaal proberen

en geen een heeft er gewerkt...sterker nog het heeft zich een nieuw probleem op gedaan...

hier een screenshot van voor dat ik de drivers ging proberen.

2114gp2.png

En nu na dat ik de drivers heb geprobeerd wou ik de oude driver weer instaleren waar mee ik in iedergeval de wifi mee zag en de connecties

krijg ik dit, je ziet de drivers hier ook netjes allemaal staan aan de rechter kant van me desktop.

2iqctgn.png

Het heeft het niet goed gedaan om die drivers te testen en erger gemaakt

ik denk dat ik morgen een nieuwe windows 7 er maar ga op gooien en maar weer vers begin meschien helpt dat

iemand meschien nog een idee?

zijn er nog opties die ik kan proberen?

zou het kunnen zijn dat de Wifi adapter in de computer stuk is en vervangen moet worden?

mvg

Bianca

aangepast door bianca35
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.