Ga naar inhoud

Cms?


Gast zero

Cms of nie?  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Cms of nie?

    • ja!!
      6
    • nee!
      5


Aanbevolen berichten

Wie stemt er voor om een cms te ontwikkelen speciaal voor pc-h

dat dan uiteraard opensource word...

Het is dus de bedoeling dat het downloadbaar word en iedereen mag het zelf aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb interesse om mee te werken. :-)

Mooie kans voor ons allen om eens een nuttig project in OOP te maken :-)

Het wordt natuurlijk ook tijd om dat mooie glinsterende nieuwe toetsenbord te verslijten...

Als er genoeg mensen voor zijn dan wil ik in het nieuwe jaar er wel aan beginnen in samenwerking met mss nog andere leden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien even tijd dat ik even mijn mening hierover plaats.

Ik vind het een heel leuk initiatief dat jullie willen meewerken aan een cms voor pc-h

Als jullie dit bedoelen in de zin van de pc-helpforum website wijzigen naar een nieuw systeem, dan heb ik mijn antwoord al klaar: neen

Het systeem achter pc-helpforum is een specifiek systeem waar met heel veel mensen aan worden gewerkt die hier professioneel mee bezig zijn. Miljoenen mensen gebruiken het en we betalen ook ervoor.

Jullie moeten ook begrijpen dat op vlak van privacy en veiligheid dit jullie niet kunnen garanderen. Het gaat hier om een website met bijna 4500 leden en heel wat techniek erachter.

Mochten jullie het hebben in de zin van een cms ontwerpen die leden kunnen downloaden om hun eigen website te maken, dan zijn jullie uiteraard vrij om dit te doen.

Mochten jullie het eerste toch bedoelen, dan wil dit niet zeggen dat jullie geen inspraak hebben in de ontwikkeling en layout van de site. Indien er een duidelijk gemotiveerd voorstel komt om iets aan te passen, dan nemen we dit in overweging.

Hopelijk begrijpen jullie ons standpunt hieromtrend

Beste groeten,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

schreef karel:
Misschien even tijd dat ik even mijn mening hierover plaats.

Ik vind het een heel leuk initiatief dat jullie willen meewerken aan een cms voor pc-h

Als jullie dit bedoelen in de zin van de pc-helpforum website wijzigen naar een nieuw systeem, dan heb ik mijn antwoord al klaar: neen

Het systeem achter pc-helpforum is een specifiek systeem waar met heel veel mensen aan worden gewerkt die hier professioneel mee bezig zijn. Miljoenen mensen gebruiken het en we betalen ook ervoor.

Jullie moeten ook begrijpen dat op vlak van privacy en veiligheid dit jullie niet kunnen garanderen. Het gaat hier om een website met bijna 4500 leden en heel wat techniek erachter.

Mochten jullie het hebben in de zin van een cms ontwerpen die leden kunnen downloaden om hun eigen website te maken, dan zijn jullie uiteraard vrij om dit te doen.

Mochten jullie het eerste toch bedoelen, dan wil dit niet zeggen dat jullie geen inspraak hebben in de ontwikkeling en layout van de site. Indien er een duidelijk gemotiveerd voorstel komt om iets aan te passen, dan nemen we dit in overweging.

Hopelijk begrijpen jullie ons standpunt hieromtrend

Beste groeten,

Karel

Het is dus mijn bedoeling om een cms te maken die leden kunnen downloaden en zelf gebruiken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

om het even allemaal kort samen te vatten.

Pc-helpforum blijft zoals het nu is.

jullie bedoeling is om een CMS te schrijven die andere mensen ZELF gratis kunnen gebruiken voor het opzetten van hun website.

dit laatste is dus geen probleem, en ik zie niet in waarom dit niet zou mogen :)

ik steun jullie hier dan ook volledig in.

zeker een leuk initiatief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.