Ga naar inhoud

Harley Davidson logo aanpassen


Aanbevolen berichten

post-43729-1417705969,2282_thumb.jpegGoedemorgen Arwentje,

Bij deze wil ik je nogmaals bedanken voor al dat werk wat je heb gedaan met het onderwerp Mario. Zoveel leuke reacties op gehad. En ik had een heel blij kind!

Maar zou u misschien voor mij nog iets willen aanpassen?

Het gaat om een Harley davidson logo. Dus de tekst Harley davidson moet dan vervangen worden door de naam: Willem Thepen. Als dat mogelijk zou zijn.

Nogmaals erg bedankt alvast!

Groetjes Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k wil hier als gewone mus Arwentje niet onder zijn-haar vleugels schieten :-) - je had het tenslotte aan hem-haar gevraagd, maar niet 'exclusief' denk ik - en vermits Arwentje nog niet antwoordde is die mogelijk afwezig of wat dan ook.

En dus help ik je maar even uit de nood.

Let wel: dat icoon is geregistreerd en dus mag je het alleen maar in je kleine privékring gebruiken (wat ik denk dat de bedoeling is?) - zie trouwens het R-teken (wat eventueel ook weggewerkt kan worden)

Daarom ook ga ik je de link naar het plaatje via een pb doorsturen en dan kan je het downloaden.

Goed?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Maria,

Ik had je berichtje deze nacht laat gezien maar vandaag zo druk met privé zaken, dat ik er nog niet de kans toe gekregen had om je afbeelding aan te passen. Blijkbaar had ik deze nacht nog moeten verder werken... Maar intussen ben je toch al verder geholpen, hopelijk ben je er tevreden mee. Mocht er nog iets zijn, laat je gerust iets weten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond passer,

Ik zag vanmiddag je berichtje alleen ik zie dat logo nou nergens meer staan van vanmiddag. Logo is voor eigen gebruik. Komt op een taart te zitten voor familie. Alleen ik zie het logo nou nergens meer staan. Alleen ik miste een N op het eind. Dus: willen Thepen" moet het dus zijn. Alvast heel erg bedankt voor alle moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mar 1979,

klopt, ik haalde het weg omdat er copywright op staat - 'k was had het eerst in mijn vorige post geplaatst, dan gedacht: eigenlijk mag je dat niet zo maar publiceren en toen was ik het vergeten weg te halen - wat ik dus gisteravond dan wèl deed.

Alleen: heb jij je privébericht niet gehad met daarin een link waar je het kan downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.