Ga naar inhoud

[OPGELOST] Start niet meer op


kurt5

Aanbevolen berichten

Gisteren bij het spelen van Fallout 3 werd opeens mijn scherm zwart en kon ik niets meer doen. Ik hoorde het geluid nog maar dat was ook alles. Heb hem dan maar afgelegt via de knop om hem aan te leggen te blijven induwen zodat hij vanzelf uitvalt. Maar als ik hem nu aan leg gebeurt er niet veel, de koeling begint te draaien en stopt niet meer, het lampje brandt 2 seconden van de dvd brander en thats it. Niets meer, die koeling blijft maar draaien. Kan iemand mij een beetje vooruit helpen. Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scherm werkt zeker. Maar ik heb wel 2 weken geleden een andere grafische kaart ingestoken nl. geforce 8400 gs zodat ik ook films kan afspelen op de pc maar bekijken op mijn tv. Ik heb daar wel problemen mee maar niet van die aard dat mijn computer daarvan niet meer werkt. Het probleem is gewoon dat het beeld op mijn pc veel te groot is. Wat moet ik dan doen, gewoon grafische kaart uittrekken en opnieuw proberen.

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan daarvan je pc niet meer opstarten, ik bedoel hij doet echt niets alleen de afkoeling blaast. Wist ik ook niet maar als je niets vraagt kan je ook niets te weten komen. Bedankt voor de hulp zal het vanavond om 16.00h proberen en ik laat iets weten of het heeft geholpen of niet. Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.