Ga naar inhoud

Video game probleem


rqsux

Aanbevolen berichten

Ik heb de laaste driver gedownload.

Zou de ram use iets temaken kunnen hebben met dat ik Advanced system care / panda-panda firewall / I0BIT Malware fighter heb runnen tegelijk?

Of is mijn computer gewoon outdated opgebied van hardware?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gaat het beter met de nieuwe driver?

Je systeem is zeker nog niet outdated op gebied van hardware.

De ram use is zeker niet overdreven; het wordt niet eens voor de helft gebruikt.

Die Advanced system care is een ander verhaal.

Dergelijke programma's beloven veel maar kunnen uiteindelijk lang niet alle beloftes waar maken.

In een aantal gevallen doen ze zelfs meer kwaad dan goed en dus raden wij het gebruik ervan af.

Doe het volgende en kijk of dit enige invloed heeft op het joinen van servers voor je game.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /flushdns en druk enter.

Let op de spatie voor de /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de fps drops zal ik het maar noemen zijn beter daarvoor dank :)

Dus jullie raden aan om Advanced system care weg te doen?

En voor het joinen van een server voor een bepaalde game reageert de game eerst niet en dan crash google chrome-steam en dan kan ik niet meer van internet programma's gebruiken dus dan is een reboot meestal de laaste optie.

Maar ik dacht dat het aan mijn hardware lag maar de singleplayer lukt zonder probleem en nu door de laaste driver update loopt het helemaal perfect dus enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Zoniet toch al bedankt voor de super hulp ga deze site zeker aanraden als iemand ooit met een pc probleempje zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jullie raden aan om Advanced system care weg te doen?
Inderdaad.
En voor het joinen van een server voor een bepaalde game reageert de game eerst niet en dan crash google chrome-steam en dan kan ik niet meer van internet programma's gebruiken dus dan is een reboot meestal de laaste optie.
Misschien steam eens opnieuw installeren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke router gaat het?

Kan je het merk, model en juiste type eens opgeven?

Welke provider heb je voor internet?

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen de DNS servers aan te passen in de router. Soms lukt het daarmee om een snellere verbinding te meken.

Typ 192.168.1.1 in de adresbalk van je browser en druk op enter.

Nu moet je het serienummer van de BBox opgeven om in te loggen. Dit nummer staat op het etiket aan de onderkant van de router.

Als je ingelogd bent, krijg je een stus overzicht.

Kijk naar de vermeldingen Downstream line rate en Upstream line rate en geef de waarden door die daar bij staan.

Klik dan op Advanced Settings en vervolgens op Route.

Klik vervolgens op de tab DNS & default gateway configuration.

Hier geef je 208.67.222.222 als Primary DNS Server en 8.8.8.8 als Secondary DNS Server.

Klik op Apply om de instelling te bewaren en sluit de browser.

Herstart de pc en kijk of dit iets heeft verbeterd aan de situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DNS relay moet dat ook aanstaan staat bij DNS & default gateway configuration?
Ja.
En na de reboot was de downstream en de upstream nog hetzelfde.
Dat klopt omdat dit bepaald wordt door Belgacom in functie van je abonnement.

Door het aanpassen van de DNS servers kan je misschien wel sneller verbinding maken met de game servers waardoor je geen time-out's meer krijgt en steam niet meer vastloopt.

Heb je op dat gebied al verbetering gemerkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.